דיגיטל וטק

אפל עונה לגוגל: אפליקציית המפות בדרך לאנדרואיד?

מאז השקת אפליקציית המפות שלה ב-iOS 6, אפל פועלת לשיפור הפלטפורמה. כעת, לפי דיווח חדש, אפל צפויה לשחרר גרסה של האפליקציה למכשירי אנדרואיד. האם המהלך ישנה את כללי המשחק בתחרות מול Google Maps?
רפאל בן זקרי | 
אפל (צילום unsplash)
מאז ההשקה של אפליקציית המפות שלה ב-iOS 6, אפל שיפרה את הפלטפורמה במטרה ליישר קו מול אפליקציית המפות של גוגל. כעת, לפי דיווח חדש של Autoevolution, אפל צפויה לשחרר גרסה של אפליקציית המפות שלה למערכת ההפעלה אנדרואיד.
כיום, אפליקציית המפות של אפל זמינה רק במכשירי אפל, אך החברה מעוניינת להפוך את השירות לזמין גם למשתמשים במכשירים שאינם מתוצרתה. לדוגמה, האפליקציה זמינה בגרסת בטא לשימוש בדפדפני Microsoft Edge ו-Google Chrome במחשבים עם מערכת ההפעלה Windows.
על פי הדיווח, אפל עשויה לעבוד על גרסה של האפליקציה למכשירי אנדרואיד, מה שיאפשר לה להתחרות באופן ישיר עם Google Maps ולהציע את השירות לכ-3.9 מיליארד משתמשי אנדרואיד ברחבי העולם.
במקביל, אפל ממשיכה לשפר את אפליקציית המפות שלה, באמצעות הוספת תכונות חדשות, כמו מידע תחבורה בזמן אמת בטוקיו, הכולל לוחות זמנים מפורטים, זמני הגעה ועזיבה ועיכובים. עם עדכון iOS 18, הוסיפה אפל תכונות כמו שמירת מקומות אישיים ויצירת מסלולי הליכה מותאמים אישית. אולם למרות זאת, אפליקציית המפות של גוגל עדיין מובילה בתכונות שימושיות רבות, וזוכה לפופולריות גבוהה יותר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה