דיגיטל וטק

סמסונג נכנסת לשוק המציאות המורחבת: האם תצליח להתחרות באפל?

בעוד שאפל עדיין מנסה לשנות את השוק עם ה-Vision Pro, סמסונג תנסה בקרוב את מזלה בשוק המציאות המורחבת. בשיתוף גוגל וקוואלקום, ה-Galaxy XR וה-Galaxy S25 צפויים להציג תכונות חדשניות. האם סמסונג תצליח היכן שאפל נכשלה?
רפאל בן זקרי | 
סמסונג משקפיים קסדת XR (צילום Shutterstock)
בעוד שכולנו ציפינו למהפכת ה-AR וה-VR, נראה שהיא עדיין לא הגיעה. ה-Vision Pro, משקפי המציאות המורחבת (XR) של אפל, לא הצליחו בשלב הזה לשנות את השוק כפי שציפו רבים. כעת, הגיע תור סמסונג, בשיתוף גוגל וקוואלקום, לנסות שוב את מזלה בשוק המציאות הווירטואלית והמציאות הרבודה.
לפי המדליף UniverseIce, ה-"Galaxy XR" ומכשיר הדגל ה-Galaxy S25 הקרוב ישתפו אלמנטים עיצוביים ותכונות משותפות. "חלק מהעיצוב והתכונות של ה-Galaxy S25 לוקחים בחשבון את ה-Galaxy XR." זה לא ברור בדיוק מה המשמעות, אך ייתכן כי מדובר בחוויה דומה ל-Gear VR שבה הטלפון מפעיל את המשקפיים. עם זאת, כל ההדלפות עד כה מצביעות אחרת: ה-Galaxy XR צפויים להיות מכשיר עצמאי עם חומרת עיבוד ומקור כוח משלהם, וכן מסך OLEDoS של 3500ppi מתוצרת Samsung Display או לכל הפחות מיקרו-OLED של סוני.
ייתכן שהמקור מתכוון לכך שה-Galaxy S25 וה-Galaxy XR ישתפו בעצם שפת עיצוב משותפת. דיווח קודם טען שסדרת ה-Galaxy S25 תיראה שונה משמעותית מקודמותיה, ה-S24 וה-S23, כשסמסונג עשויה להיות מוכנה לעבור לשפת עיצוב חדשה.
בנוסף, הטלפון והמשקפיים עשויים לשתף תכונות חכמות כמו Samsung Continuity ופלטפורמת ה-Galaxy AI. פלטפורמת הבינה המלאכותית הזו יכולה להשפיע באופן חיובי על חוויית ה-XR, שכן היא עשויה להיות המפתח להסרת חלק מהמכשולים שמנעו עד כה את הצלחת ה-XR, כגון הקלדה ללא מקלדת אמיתית או אינטראקציה חלקה עם העולם הדיגיטלי סביב המשתמש.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה