דיגיטל וטק

תעקוף את סמסונג? Nothing חושפת את מכשיר הדגל החדש שלה

חברת Nothing, שהוקמה על ידי מייסד OnePlus, מוכרת לצרכנים לא רק בגלל התאורה הגימיקית שבגב המכשירים שלה, אלא גם במי שהציגה מכשירים איכותיים במחירים נגישים. כעת, החברה חושפת את המכשיר הבא שלה
מערכת ice | 
Nothing Phone 1, ברקע קארל פיי (צילום יאיר מור / ice)
חברת הסמארטפונים Nothing, הוקמה לפני ארבע שנים על ידי מייסד OnePlus קארל פיי. לאחר סבב גיוסים מוצלח החברה השיקה לפני שנתיים את המכשיר הראשון שלה, אשר הציג מרט מרשים לצד הגימיק של הנורות בגב המסך שהפכו מאז לסימן ההיכר של מכשירי החברה. 
מהלך חודש מרץ האחרון, החברה הכריזה על מכשיר חדש, ה-Nothing Phone (2a) ואמש (חמישי), לאחר שמועות והדלפות היא חשפה לקהל את הגרסה המשודרת שלו ה- Nothing Phone (2a) Plus.
על פי המפרט שפורסם, המכשיר למרות שהמכשיר מגיע עם מסך באותו גודל כמו אחיו הגדול, הוא עדיין מציג יכולות מרשימות. עיקר השדרוגים שגרסת הפלוס קיבלה באה לידי ביטוי במערך הצילום של המכשיר ובשילוב מעבד יותר חזק מזה שמכשיר שנמצא בעת בשוק.   
 
כאמור, מערך הצילום במכשיר החדש יאפשר למשתמשים לצלם סרטוני וידיאו ברזולוציה של 4K ובנוסף, מצלמת הסלפי שודרגה מ-32 מגה-פיקסל ל-50 מגה-פיקסל. Nothing בחרה שלא לבצע שינוי בסוללה של המכשיר שנשארת עם הספק של 5,000 מיליאמפר, אך ההבדל בא לידי ביטוי בטעינה כאשר דגם הפרו קיבל טעינה חוטית של 50 וואט לעומת 45 וואט בדגם הרגיל. 
 
ההבדל נוסף ומינורי יחסית הוא שהמכשיר החדש יגיע בצבע נוסף וחודש: Metalic Grey. ה-Nothing Phone (2a) Plus, צפוי להגיע למכירה בישראל במהלך חודש הבא כשהמשווקת הרשמית של החברה בישראל באג, טרם הכריזה על תאריך השקה או מה צפוי להיות המחיר שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה