דיגיטל וטק

סמסונג מסבירה: כך תשתפו מידע מהגלקסי תוך שמירה על הפרטיות

בעידן שבו פרטיות המידע בסמארטפון חיונית, סמסונג מסבירה איך לשתף קבצים בצורה מאובטחת ומבוקרת במכשירי הגלקסי, עם הצפנה מקצה לקצה להבטחת הגנת המידע. איך תשמרו על הפרטיות שלכם?
רפאל בן זקרי | 
Galaxy Z Flip 6 (צילום Evan Blass)
אם יש לכם סמארטפון, פרטיות המידע שלכם בוודאי חשובה לכם. בעידן שבו הטלפון החכם הוא חלק בלתי נפרד מחיינו, חשוב לדעת כיצד לשתף מידע ותוכן בצורה בטוחה ולהגן על המידע האישי שלכם בצורה מבוקרת במכשיר הגלקסי שלכם.
Quick Share היא תכונת שיתוף קבצים בסמארטפונים של סמסונג, הדומה ל-AirDrop של אפל. היא מאפשרת לשתף תמונות, סרטונים, קישורים או כל סוג קובץ אחר עם מכשירי סמסונג סמוכים באמצעות Wi-Fi ו-Bluetooth.
תכונת Private Sharing ב-Quick Share החדשה של סמסונג מאפשרת לשתף קבצים בצורה מאובטחת, תוך שמירה על פרטיות. בעזרת Private Sharing, רק הנמענים שתבחרו יוכלו לפתוח את הקבצים, וניתן להגדיר תוקף מוגבל לצפייה ולהגביל פעולות כמו צילום מסך. טכנולוגיית הצפנה מבוססת בלוקצ'יין מאפשרת לשתף עד 20 קבצים בגודל כולל של 200MB, והקבצים נשמרים מוגנים ומוצפנים לאורך כל הדרך.
בנוסף, מכשירי ה-Galaxy S24 כוללים את Enhanced Data Protection, המספקת הגנה נוספת למידע שלכם. תכונה זו כוללת הצפנה מקצה לקצה (E2EE) ומבטיחה שהנתונים יישארו מוגנים גם במקרה של פרצת אבטחה בשרתים חיצוניים. ניתן להפעיל תכונה זו דרך היישום Samsung Cloud, עם אפשרות להצפין את הנתונים הנוגעים לגיבוי או לסנכרון.
התכונות הללו מספקות למשתמשים שכבת הגנה נוספת על המידע האישי שלהם, כך שהם יכולים לשתף ולהעביר קבצים בקלות ובביטחון מלא. השימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו הצפנה מבוססת בלוקצ'יין והצפנה מקצה לקצה מאפשרת לסמסונג להציע פתרונות שמגנים על המידע מפני גישה לא מורשית ושימוש לא הולם, תוך מתן שליטה מלאה למשתמש על הנמענים והגישה לקבצים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה