דיגיטל וטק

לוג'יטק מהמרת: "עכבר מחשב לנצח" במנוי חודשי

לוג'יטק מציגה קונספט חדשני של עכבר מחשב כ"מוצר לנצח" הכולל דמי מנוי חודשי לעדכוני תוכנה מתמשכים. מנכ"לית החברה, הנקה פאבר, דנה בקונספט הזה בהמשך לצוות הפיתוח של החברה שהציג אבטיפוס כזה. האם המהלך יוביל למהפכה בתחום אביזרי המחשב?
רפאל בן זקרי |  1
עכבר של Logitech (צילום Emiliano Cicero / Unsplash)
יצרנית הציוד ההיקפי למחשבים, לוג'יטק, שוקלת גישה חדשה לאביזרי מחשב עם הרעיון של "עכבר לנצח" שיכול לכלול דמי מנוי לעדכוני תוכנה מתמשכים. מנכ"לית החברה, הנקה פאבר, דנה בקונספט במהלך שיחה בפודקאסט של The Verge's Decoder.
אף שאין תוכניות מיידיות להשיק מוצר כזה, צוות מרכז החדשנות באירלנד הציג אב-טיפוס המיועד לשימוש ארוך טווח עם שדרוגי תוכנה קבועים. מטרת ה"עכבר לנצח" היא לשלב חומרה איכותית עם תוכנה שמתעדכנת באופן רציף, בדומה לשעון עמיד ומתוחזק היטב. פאבר הדגישה שמוצר כזה יכול להפחית פסולת ולהגדיל את אורך החיים של המכשירים. עם זאת, כדי לתמוך בעדכונים מתמשכים, לוג'יטק שוקלת מודל מבוסס מנוי למימון השירות.
פאבר הביעה עניין במודל עסקי שמסתמך על עדכוני תוכנה, מה שיכול לאפשר למשתמשים להפסיק לדאוג לגבי החלפת העכבר שלהם. בנוסף, היא ציינה אפשרות לתוכנית טרייד אין דומה ל- iPhone Upgrade Program, שבה לקוחות יוכלו להחליף את העכבר הישן שלהם בדגם מחודש חדש יותר.
המנכ"לית ציינה שהצרכן הממוצע מוציא כ-26 דולר על עכבר או מקלדת, מה שהיא תיארה כמחיר נמוך עבור פריטים חיוניים לשימוש יומיומי. פאבר רואה פוטנציאל משמעותי ביצירת ערך רב יותר ללקוחות באמצעות מכשירי פרימיום עמידים שמגבירים את הפרודוקטיביות ומפחיתים פסולת אלקטרונית.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה קשקוש
    מומו 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קונים עכבר באותו איכות ב 19.99 $ באלי אקספרס, שיפסיקו לעשוק אותנו.
    סגור