דיגיטל וטק

TSMC ממשיכה להוביל: עלייה של יותר מ-40% במכירות

יצרנית השבבים הגדולה בעולם, מציגה עלייה מרשימה של 40.1% במכירות נטו ברבעון השני של 2024, משקפת את מעמדה הדומיננטי בשוק ואת הביקוש לטכנולוגיות השבבים המתקדמות שלה. כיצד עוד יכול ההישג הזה להשפיע על השוק?
רפאל בן זקרי | 
TSMC (צילום Shutterstock)
בתוצאות הפיננסיות שפרסמה לרבעון השני של 2024, יצרנית השבבים הגדולה בעולם, TSMC, מציגה נתונים מרשימים המשקפים את מעמדה הדומיננטי בשוק ואת הביקוש הגובר לטכנולוגיות השבבים המתקדמות שהיא מציעה.
TSMC, החברה התשיעית בערכה בעולם עם שווי שוק של 836.35 מיליארד דולר, דיווחה על מכירות נטו של 20.88 מיליארד דולר, עלייה של 40.1% מהשנה הקודמת. הרווח הגולמי של החברה עלה גם הוא בצורה משמעותית והגיע ל-11.10 מיליארד דולר, עלייה של 37.6% בהשוואה לשנה שעברה. ההכנסות התפעוליות עלו ב-41.9% ל-8.88 מיליארד דולר, בעוד שהרווח הנקי עלה ב-36.3% ל-7.68 מיליארד דולר.
למרות הרווחים המרשימים, נראה כי החברה צפויה להעלות את מחיריה בקרוב. במהלך שיחה עם אנליסטים, יו"ר ומנכ"ל TSMC ציין כי החברה משקיעה רבות בטכנולוגיות מתקדמות ותמיכה בלקוחות, אך מתמודדת עם עלויות גוברות בשל מורכבות התהליכים, עלויות חשמל גבוהות בטייוואן ועוד.
"אנחנו נשקיע בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כדי לתמוך בצמיחת לקוחותינו ולהבטיח את הצלחתם," אמר היו"ר. "אם הלקוחות מצליחים, TSMC צריכה להצליח גם כן. אנחנו נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות והספקים שלנו כדי להתמודד עם האתגרים."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה