דיגיטל וטק

יותר משתמשי אנדרואיד רוכשים אייפון: למה זה מדאיג את אפל?

לפי דו"ח חדש, אחוז רוכשי האייפון שהחזיקו בעבר מכשירי אנדרואיד עלה לאחרונה בעשרה אחוזים. אך למה אפל לא רואה בכך חדשות טובות? הנתונים החדשים שמפתיעים ומעלים תהיות בנוגע למכירות האייפון
רפאל בן זקרי |  5
אייפון מול גלקסי (צילום Shutterstock)
המעבר בין אנדרואיד לאייפון ולהפך תמיד היה נושא מעניין ושנוי במחלוקת, כאשר כל צד טוען לכתר. דוח חדש מראה כי ביוני 2024, 17% מרוכשי האייפון היו בעבר בעלי מכשירי אנדרואיד, הנתון הגבוה ביותר בחמש השנים האחרונות, וגם עלייה משמעותית לעומת 10% ביוני הקודם. למרבה הפלא, עבור אפל, הנתון הזה אינו מעודד במיוחד.
לפי דו"ח של Consumer Intelligence Research ,Partners (בקצרה CIRP), המספקת מחקר ניירות ערך, העלייה במספר משתמשי האנדרואיד שעברו לאייפון לא חיובית לאפל ויכולה להסביר מדוע סדרת האייפון 15 לא עומדת בציפיות לעומת דגמים קודמים.
העלייה באחוז העוברים מאנדרואיד לאייפון מעידה שהמספר של משתמשי האייפון שמשדרגים לדגם האחרון ירד. קבוצה זו היא קבוצה מרכזית שאפל מסתמכת עליה לשדרוג כל כמה שנים, ואם קבוצה זו לא משדרגת כמו בעבר, זהו סימן שלילי לאפל. זה גם מסביר מדוע דגמים ישנים כמו אייפון 14, אייפון 13 ואייפון SE מציגים ביצועי מכירות טובים יותר מסדרת האייפון 15.
משתמשי אנדרואיד לא מהססים לרכוש דגמים ישנים וחסכוניים יותר כאשר הם עוברים לאייפון, במיוחד כדי לבדוק את חוויית השימוש. מנגד, רבים ממשתמשי האייפון עוברים לאנדרואיד, בעוד שאחרים, בדיוק כמו משתמשי אנדרואיד, מעדיפים לבדוק דגמים ישנים וזולים של אייפון לפני שיתחייבו לדגם פרו יקר יותר של האייפון.
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    צדק
    צדק 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עלות ייצור של אייפון פחות מ50 דולר.. ימות העולם ולא אקנה אייפון
    סגור
  • 4.
    הנה רעיון!!!!
    אנצי!!!! 07/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגיע הזמן שאפל ושאר החברות יבנו מכשיר שבתוכו 2 מרכיבים:אנטי וירוס נגד האקרים וזכרון פנימי גדול עוד לפני שמתאימים כרטיס חיצוני!!!!
    סגור
  • 3.
    שאנדרואיד יעלו עדכונים למערכת שלהם כמו בios (ל"ת)
    לא סחבק ש'ך 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בדיוק ככה. גם אני עשיתי את המעבר הזה חח (ל"ת)
    אני 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    הצעה לאפל
    דימיטרי 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    6 1
    יש לי בצעה מהממת לאפל. הם בטח לא יקראו אבל אני אכתוב. אולי במקום ללכת בזנב תעברו קדימה ותביעו קידמה. הפחד שלכם שמשהו יכול להיכשל לא הוכיח את עצמו אלא ההפך. כולם צוחקים שמה קיים בסמסומג כבר עשור רק עכשיו נכנס לאפל.
    סגור