דיגיטל וטק

אילון מאסק מחזיר את האקדח: מה עומד מאחורי השינוי ב-X?

במהלך תמוה, אילון מאסק מחליט להחזיר את האקדח האמיתי לאמוג'ים ב-X, במקום אקדח המים הידידותי. ההחלטה המפתיעה הזו עברה מתחת לרדאר, אך מעוררת תהיות רבות. מה הסיבה לשינוי ואיך זה ישפיע על חברות אחרות?
רפאל בן זקרי | 
אילון מאסק והרשת החברתית X (צילום shutterstock)
אילון מאסק ממשיך להוביל שינויים רבים ב-X (לשעבר טוויטר), כאשר השינוי האחרון, שהתרחש בשבוע האחרון, עבר יחסית מתחת לרדאר. השינוי כולל החלפת אמוג'י אקדח המים הידידותי, שתואר כצעצוע צבעוני לילדים, באמוג'י של אקדח אמיתי.
ההכרזה על השינוי פורסמה במקור על ידי עובד החברה, ואילון מאסק, בתגובה, כתב כי האמוג'י יופיע לראשונה בגרסת המחשב השולחני, ובהמשך יגיע גם לנייד. באתר The Verge הבחינו בשינוי ביום שלישי, שם הזכירו כי טוויטר הכניסה את אמוג'י אקדח המים לפלטפורמה ב-2018. תמונת האקדח הייתה התיאור המקורי לאמוג'י כפי שהוחלט על ידי Unicode, הקבוצה שאחראית על שילוב אמוג'ים חדשים.
ב-2016, אפל החליטה להחליף את אמוג'י האקדח בתמונה הידידותית יותר של אקדח המים. חברות כמו גוגל, פייסבוק, מיקרוסופט וטוויטר הלכו אחריה במהרה. בעקבות כך, Unicode עדכנה את אמוג'י האקדח רשמית לאקדח מים.
נראה כי X היא הפלטפורמה היחידה שביצעה את השינוי הזה בשלב זה. פלטפורמות פופולריות אחרות ממשיכות להציג את אמוג'י אקדח המים, כאשר החלטה זו מציבה את X בעמדה שונה משאר הפלטפורמות, וייתכן כי היא תעורר תגובות שונות מהמשתמשים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה