דיגיטל וטק

אילון מאסק נגד הספאם ב-X: נחשף הפיצ'ר השנוי במחלוקת

פלטפורמת X, לשעבר טוויטר, מציגה פיצ'ר חדש שיאפשר למשתמשים לחסום קישורים בתגובות כדי להילחם בספאם ולמנוע הפצה שלו. האם השדרוג יפגע ביכולת המשתמשים להפריך מידע שגוי ולשתף מקורות לגיטימיים?
רפאל בן זקרי | 
אילון מאסק והרשת החברתית X (צילום shutterstock)
פלטפורמת X, (לשעבר טוויטר) מתכננת שדרוג משמעותי במאבק נגד הפצת הספאם ומפתחת פיצ'ר חדש שנועד להתמודד עם תוכן ספאם, במהלך שמצטרף לשורת פיצ'רים חדשים שמטרתם לשפר את חוויית המשתמש ולהגביר את האבטחה ברשת החברתית שבבעלות אילון מאסק.
נימה אוג'י, חוקר יישומים עצמאי, שחשף בעבר מספר פיצ'רים שטרם יצאו לאור, גילה שהפלטפורמה עובדת על אפשרות לחסום קישורים בתגובות. לפי התמונה שפרסם אוג'י, משתמשים יוכלו לסמן אם אינם רוצים לאפשר לאחרים להגיב עם קישור לפוסטים שלהם.
כריסטופר סטנלי, מנהל בכיר להנדסת אבטחה ב-X, אישר את קיומו של הפיצ'ר בתגובה לפוסט בנושא. "הצוות שלי פיתח את זה," כתב סטנלי.
למרות הפוטנציאל שלו למנוע פעילות בוטים המפיצים ספאם, הפיצ'ר לא בהכרח יהיה אהוב על כלל המשתמשים, ואף מעורר דאגה. הפיצ'ר עשוי דווקא למנוע ממשתמשים אמיתיים לקדם את אתרי האינטרנט שלהם בפוסטים של אחרים. יחד עם זאת, הוא גם עלול למנוע ממשתמשים לפרסם קישורים למקורות לגיטימיים במקרה שהם מנסים להפריך מידע שגוי ולמנוע הפצת חדשות כזב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה