דיגיטל וטק

DJI לא עוצרת: נחשף הרחפן החדש שיחליף את ה-Mavic 3

למרות איומי האיסור מצד ארה"ב, DJI ממשיכה לדהור קדימה עם תוכניות להשקת רחפן חדש ומתקדם. הדלפות חושפות את ה-Mavic 4 המצויד במצלמה משולשת של Hasselblad ובמערך גימבל חדשני. עדיין לא ידוע מתי יושק, אך האם DJI מכינה הפתעה גדולה שתשנה את השוק?

רפאל בן זקרי |  1
DJI MAVIC 3 PRO (צילום Shutterstock)
למרות האשמות נגד הסיוע העקיף שלה לזוועות ה-7 באוקטובר, ואיומים מצד ארצות הברית לאסור על שימוש ברחפני DJI, נראה כי החברה הסינית לא עוצרת ומתכננת להשיק רחפנים חדשים, בנוסף לאופניים החשמליים שהציגה מוקדם יותר החודש. הדלפות אחרונות חושפות את הרחפן Mavic 4, עם מערך גימבל חדש ומצלמה משולשת של Hasselblad.
השימוש בשלוש מצלמות של Hasselblad מצביע על כך שמדובר ביורש של Mavic 3, ולא בדגם החובבני יותר DJI Air 3S, שהודלף גם הוא ביוני. סדרת Air כוללת בדרך כלל שתי מצלמות, בעוד ה-Mavic 3 Pro מציע שלוש עדשות.
נכון לעכשיו, לא ידוע איזה סוג של חיישנים או עדשות יכללו במצלמות החדשות. עם זאת, גודל יחידת המצלמה מצביע על שיפורים באיכות הצילום בהשוואה ל-Mavic 3. בנוסף, ההדלפות לא מספקות מידע לגבי תאריך ההשקה של הרחפן הבא, אך זו ההדלפה הראשונה של הרחפן, מה שעשוי לרמוז על השקה מאוחרת יותר מ-DJI Air 3S. האחרון הושק ביולי 2023 והגיע למדפים באוגוסט, כך שיתכן כי DJI תשמור על לוח זמנים דומה.
לא ברור איך Mavic 4 יתאים לדגמים הנוכחיים, אך ה-Mavic 3 הציע שינוי משמעותי עם חיישן Four Thirds, וייתכן ש-DJI תכין הפתעה דומה גם לדגם החדש.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סיני
    יצחק 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כול מוצר סיני שמשתמש באפליקציה יעודית,הוא מקור לדליפת מידע,בארהב אסרו את השימוש בו
    סגור