דיגיטל וטק

DJI נכנסת לשוק האופניים החשמליים: זה הדגם המתקדם שתציג בקרוב

יצרנית הרחפנים DJI מרחיבה אופקים ונכנסת לשוק האופניים החשמליים עם השקה שצפויה להתרחש היום. טיזר רשמי מציג אופני הרים חשמליים מתקדמים במיוחד. האם זה ישנה את חוקי המשחק בשוק האופניים החשמליים?
רפאל בן זקרי | 
אופני DJI (צילום DJI)
יצרנית הרחפנים הגדולה בעולם, DJI, לא עוצרת ומפתיעה עם מהלך חדש לשוק האופניים החשמליים. טיזר רשמי והדלפות חדשות מצביעות על כך שהחברה הסינית עומדת להשיק היום אופני הרים חשמליים (e-MTB).
הטיזר, שנקרא 'Power Your Ride', מציג מותג חדש בשם Amflow Bikes ומערכת חשמלית בשם Avinox, שתהיה ככל הנראה מערכת ההנעה של האופניים. דליפות נוספות מצביעות על כך שהאופניים יהיו מתקדמים במיוחד, עם מנוע חשמלי עוצמתי המיועד לשימוש בשיפועים תלולים ובמסלולים במורד ההר. פרטים נוספים מצביעים על כך שהמנוע החשמלי של האופניים יהיה בעוצמה של 250W, עם מומנט של 105Nm ומהירות מקסימלית של 25 קמ"ש.
הנתונים הללו מעמידים את האופניים בעמדה תחרותית מול הדגמים המובילים בשוק, כאשר המעבר לשוק האופניים החשמליים מראה את הגמישות של DJI, במיוחד נוכח האפשרות של איסור פעילותה בארה"ב.
ההשקה של Amflow Bikes צפויה כאמור להתרחש היום, ב-Eurobike 2024 בפרנקפורט, גרמניה, ומבטיחה לחשוף את האופניים החשמליים החדשים עם מערכת ה-e-Drive החכמה והחזקה ביותר בשוק, בשילוב עם חומרים קלים וטכנולוגיה מתקדמת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה