דיגיטל וטק

פרטנר במהלך שובר שוק: תיקון שבר מסך בסמארטפון בחינם

שירות התיקונים, ללקוחות כלל החברות, מיועד לכל סוגי מכשירי הסלולר וכולל כאמור מסלול "פלטינום" ייחודי למכשירי הדגל האחרונים מבית סמסונג ואפל, כדוגמת אייפון 14 ו-15, גלקסי S23-S24 ו-FLIP-FOLD 5-6. שירות הפלטינום כולל תיקון שבר מסך מקורי פעם בשנה, כמו גם תיקון מגוון נזקים ללא עלות נוספת
מערכת ice |  1
פרטנר בהטבות ענק לרוכשי ה-Galaxy S24 (צילום shutterstock, סמסונג ישראל)
קבוצת התקשורת פרטנר משיקה היום את Private Care – שירות תיקונים חדש, הכולל לראשונה בשוק, מסלול ייחודי של תיקון שבר מסך ללא עלות נוספת וללא השתתפות עצמית.
המטרה של פרטנר היא לספק מענה כולל ומקיף לכלל שירותי ומוצרי התקשורת של הלקוח ובכך להעמיק את הקשר עם הלקוחות ולספק להם ביטחון שירותי. על-פי סקר שביצעה קבוצת גיאוקרטוגרפיה עבור החברה, 56% מהנשאלים השיבו כי שבר מסך הוא הדבר שהכי מפחיד אותם שיקרה לסמארטפון שלהם. מעל 30% ציינו כי יצא להם לתקן את המכשיר בין פעם אחת ל-4 פעמים בשנה האחרונה.

שירות התיקונים, ללקוחות כלל החברות, מיועד לכל סוגי מכשירי הסלולר וכולל כאמור מסלול "פלטינום" ייחודי למכשירי הדגל האחרונים מבית סמסונג ואפל, כדוגמת אייפון 14 ו-15, גלקסי S23-S24 ו-FLIP-FOLD 5-6. שירות הפלטינום כולל תיקון שבר מסך מקורי פעם בשנה, כמו גם תיקון מגוון נזקים ללא עלות נוספת, כמו בעיות שמע ורמקול, שקע טעינה, GPS, בלוטוס ועוד.
שירות Private Care יינתן במעבדות התיקונים של פרטנר ברחבי הארץ, בידי טכנאים שעברו הסמכה של אפל וסמסונג והוא כולל אחריות על התיקון לשלושה חודשים ממועד התיקון. כתלות בנזק, יתאפשר גם תיקון אקספרס במקום. בנוסף, מאפשרת פרטנר מעקב פשוט ודיגיטלי אחר סטטוס המכשיר שבתיקון, שלב אחר שלב, כמו גם תמיכה בשירות WhatsApp. לאחרונה אף החלה פרטנר לספק 3 שנות אחריות ברכישת מכשיר חדש.
ההצטרפות לשירות בהתחייבות ל-12 חודשים, במחיר אטרקטיבי שנקבע על פי דגם המכשיר, החל מ-15.9 ₪ לחודש, כאשר החודש הראשון חינם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבעיה!!!!
    אנצי!!!! 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיש חברות שלא רוצות לתקן לך משהו,או אפילו למכור לך מוצר כלשהו אם אתה לא לקוח שלהם.הן חושבות שדרך הגישה העקומה הזאת אתה תרצה להיות לקוח של החברה וזה הבעיה הראשית שלהם!!!! וזה עוד לפני יוקר המחיה,או חברות עם מוניטין שכבר שלילי שנים,אז עם פרסומת 1 פתאום הציבור יחשוב שהן נחמדים.לכן,צריך ללמוד קורס בתקשורת ופרסום!!!!!
    סגור