דיגיטל וטק

סמסונג מצטרפת לאפל: בקרוב תאפשר שיחות לווייניות ללא צורך ברשת?

סמסונג מתכוננת להפעיל חיבור לווייני במכשיריה עם מערכת ההפעלה הבאה שלה, המבוססת על אנדרואיד 15. קוד שנמצא באפליקציות הממשק מרמז על תמיכה אפשרית בביצוע שיחות חירום דרך לוויין כאשר אין חיבור לרשת סלולרית. מתי סמסונג צפויה להכריז על העדכון?
רפאל בן זקרי |  1
סמסונג (צילום Shutterstock)
סמסונג מתכוננת להפעיל חיבור לווייני במכשיריה עם עדכון One UI 7 המבוסס על אנדרואיד 15. קוד שנמצא באפליקציות כמו Emergency SOS ו"טלפון" מרמז על תמיכה אפשרית בתכונת החיבור הלווייני, מה שיאפשר שליחת הודעות וביצוע שיחות חירום דרך לוויין כשאין חיבור לרשת סלולרית. הכרזה רשמית צפויה באירועים הקרובים של סמסונג.
אחרי אפל, גם סמסונג מתכוננת להפעיל חיבור לווייני במכשיריה עם עדכון One UI 7 המבוסס על אנדרואיד 15, כך לפי קוד שנמצא באפליקציות של סמסונג, כמו Emergency SOS, טלפון והודעות, המרמז על תמיכה אפשרית בתכונת החיבור הלווייני.
בקוד שנמצא באפליקציות Emergency SOS ו"טלפון", נראה כי תהיה אפשרות לשלוח ולקבל הודעות במצב לוויין, וכן לבצע שיחות חירום דרך לוויין כשאין חיבור לרשת סלולרית. עם זאת, אפליקציית ההודעות של סמסונג עצמה לא תתמוך בהודעות לווייניות בתחילה, ותפנה את המשתמשים להשתמש באפליקציית ההודעות של גוגל.
אפל הציגה את תכונת החירום הלווייני שלה כבר בסדרת האייפון 14 בשנת 2022, מה שהפך את המכשירים שלה לאטרקטיביים יותר למטיילים ותרמילאים. כעת, גם אנדרואיד מתקרבת לתמיכה בתכונה זו, עם דיווחים על שיתוף פעולה בין גוגל ל-T-Mobile בארצות הברית לשילוב חיבור לווייני באנדרואיד 15. המידע החדש מאפליקציות סמסונג מאשר כי גם החברה הקוריאנית תתמוך בקרוב בתכונה זו.
סמסונג צפויה להכריז על One UI 7 והחיבור הלווייני הקרוב באירועים הקרובים, מה שיביא חידושים משמעותיים למכשיריה ויהפוך אותם לאטרקטיביים יותר בשוק העולמי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה תעלה דקת שיחה (ל"ת)
    בר 07/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור