דיגיטל וטק

אפל מגבירה את המלחמה ב-WiFi הציבורי עם פטנט חדש שהגישה

בצל הסכנות הגוברות ברשתות Wi-Fi ציבוריות, אפל חושפת פטנט חדש שמציע מערכת מתקדמת לדירוג רשתות Wi-Fi. המשתמשים יקבלו מידע מפורט יותר על רשתות מסביבם, עם תוויות כמו "איכות גבוהה" ו"חשודה"
רפאל בן זקרי | 
אפל (צילום shutterstock)
ברקע הסכנות שברשתות Wi-Fi ציבוריות, אפל מעוניינת לשדרג את מערכת האזהרות לגביהן במכשירי iOS, ומתכננת לספק למשתמשים מידע מפורט יותר על רשתות Wi-Fi ציבוריות, כך לפי פטנט חדש שהוגש למשרד הפטנטים וסימני המסחר של ארצות הברית (USPTO).
הפטנט החדש מציג מערכת שמדרגת רשתות Wi-Fi ציבוריות על בסיס קריטריונים שונים. לפי תיאור הפטנט, מכשירי אפל יאספו נתונים על רשתות Wi-Fi מבלי לזהות את המשתמש או את מיקומו המדויק. מערכת זו תמפה את רשתות ה-Wi-Fi ותכונותיהן כדי "לשפר את יעילות האינטראקציות בין מכשירי המשתמשים לנקודות הגישה שזוהו".
אחד האיורים בפטנט מציג כיצד המערכת עשויה לפעול. לדוגמה, משתמשי iOS יראו תוויות כמו "איכות גבוהה", "פופולרית" ו"חשודה" כדי לתאר רשתות Wi-Fi, כאשר המערכת גם תציע למשתמשים להתחבר לרשת Wi-Fi פופולרית אם היא זמינה.
חשוב לציין שאפל מגישה פטנטים רבים ולא כולם מגיעים לשלב היישום. עם זאת, בהתחשב במחויבות של אפל לפרטיות, סביר להניח שמערכת כזו תיושם בעתיד כדי להתריע בפני משתמשים על אמינות רשתות ה-Wi-Fi.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה