דיגיטל וטק

ביטוח לאומי באזהרה חמורה: "יש לעדכן אחד מאמצעי התשלום"

בהודעה דחופה ברשתות החברתיות של הבטח"ל נכתב באזהרה: "המוסד לביטוח לאומי - שירות אישי bituahleumilogen.com‏. לקוח יקר. יש לעדכן את אחד מאמצעי התשלום. ‏https://bituahleumilogen.com‏", אך בביטוח לאומי הזהירו כי זהו ניסיון עוקץ על חשבון הבטח"ל
מערכת ice | 
המוסד לביטוח לאומי (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
הונאה חדשה על חשבון הביטוח הלאומי. הפעם מדובר בנושא שסחף לאחרונה את הרשת ואת ערוצי התקשורת, התופעה שבה נלחם הבטח"ל בצורה עיקשת - אמצעי התשלום שמשמש קרקע פורה לניסיונות פישינג. הודעה מתחזה חדשה מביאה להוצאת אזהרה חדשה.
בהודעה המדוברת נכתב: "המוסד לביטוח לאומי - שירות אישי bituahleumilogen.com‏. לקוח יקר. יש לעדכן את אחד מאמצעי התשלום. ‏https://bituahleumilogen.com‏", אך בביטוח לאומי הזהירו כי זהו ניסיון עוקץ על חשבון הבטח"ל.

בהודעה ברשתות החברתיות נכתב: "שימו לב והיזהרו מניסיונות פישינג. מזכירים שוב להיזהר ולא למלא פרטיים אישיים, מידע אישי, פרטי אשראי או חשבון בנק באתרים לא מוכרים. אנחנו לעולם לא נבקש מכם להיכנס ללינק לעדכון אמצעי תשלום".
לסיום הוסבר: "שימו - חייבים להיות חדים ומרוכזים כשאתם מקבלים לינקים לא מוכרים - שימו לב שהביטוח, הלאומי לעולם לא ישתמש בסיומות שונות כמו למשל ‏gov.il וכו', אלא רק org, co.il, com, net‏".
רק לאחרונה, חקירה משותפת של מחוז ירושלים במשטרת ישראל יחד עם הביטוח הלאומי, רשות המסים ורשות התאגידים, הובילה למעצרם של ארבעה חשודים תושבי המרכז בחשד לעבירות הונאה בהיקף מיליוני שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה