דיגיטל וטק

המבורגר מ"בשר חדש": הפיתוח הישראלי שמשגע את עולם הקולינריה

חברת הפודטק הישראלית רידפיין מיט מקיימת את "שבוע ההמבורגר". המטרה: להנגיש אפשרויות חדשות ומגוונות למזון האהוב. באירועים משתתפות למעלה מ-30 מסעדות והמבורגריות מובילות, שיציעו מגוון הטבות ללקוחות, הן בישיבה והן במשלוח
מערכת ice | 
רידפיין מיט (צילום אפיק גבאי)
חברת הפודטק הישראלי המובילה Redefine Meat, ממשיכה את המסורת ומקיימת, זו השנה השנייה,  את "שבוע ההמבורגר", אירוע קולינרי ייחודי בהשתתפות עשרות מסעדות, מוסדות קולינריים וברים מובילים. שבוע ההמבורגר יתקיים בין ה-4 ביולי ל-11 ביולי 2024 ובמסגרתו המסעדות המשתתפות יציעו את מנות הדגל שלהן עם המבורגר Redefine Meat, מבשר-חדש*, שאינו מכיל רכיבים מן החי, עם הנחות והטבות משתלמות ללקוחות.
שבוע ההמבורגר נוסד מתוך מטרה להנגיש אפשרויות חדשות ומגוונות להמבורגר מבשר-חדש*, לקהל המעוניין להפחית בבשר מן החי, וכמובן גם לקהל הצמחונים והטבעוניים. להפחתת בשר מן החי מגוון שיקולים בריאותיים ואישיים אך בראשם עומד הגורם הסביבתי. שינוי הרגלי האכילה יכול לסייע להפחית את הזיהום הסביבתי  ולהאט את תהליך ההתחממות הגלובלית. 

רידפיין מיט (צילום: גיל אבירם)
אכילת המבורגר בשרי אחד שווה בזיהום הסביבתי לאכילת 10 המבורגרים של רידיפיין מיט. במהלך השבוע ניתן להנות מהמבורגר איכותי, עם הטעם הכי קרוב שיש למקור במבחר גדול של מסעדות  הקרובות לבית המציעות אופציות מגוונות, איכותיות וטעימות, או בהזמנת משלוח. בשבוע ההמבורגר משתתפות למעלה מ-30 מסעדות והמבורגריות מובילות, שיציעו מגוון הטבות ללקוחות, הן בישיבה והן במשלוח.
בין המסעדות:  מרלן, ליטל בורגר שופ, בנץ ברדרס, רשת ההמבורגריות 32M, רשת ביגה, מסעדת גודנס, מר.באן בורגר, גולדן בורגר ובורגר רום ועוד עשרות מוסדות קולינריים ברחבי הארץ. במסעדת מרלן, לדוגמא, יגישו את הטראפל בורגר והפרנץ' בורגר גם עם קציצת רידיפיין מיט; בית ההמבורגרים בנץ ברדרס יציעו את ה"רידיפיין ויגן" עם אופציה להוסיף טופינג במתנה; במסעדת טרומן & קו יגישו ספיישל קיציי עם המבורגר רידיפיין טרופי בתוספת אננס חלפיניו ואיולי טבעוני;  רשת ההמבורגריות M32 יציעו ארוחת רידיפיין בורגר ב10% הנחה; וברשת ביגה הארצית יעניקו הטבה על ארוחת רידיפיין בורגר והטבה מיוחדת לחברי מועדון הרשת. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה