דיגיטל וטק

לא במקרר: כך תגנו על הטלפון שלכם מפני התחממות יתר

החום של הקיץ עלול לפגוע בטלפון שלכם, אבל יש דרכים פשוטות להימנע מזה. גלו איך להגן על המכשיר מפני התחממות יתר, בלי להכניס אותו למקרר, עם חמישה טיפים שיעזרו לכם לשמור על הטלפון קריר ובטוח גם בימי הקיץ החמים

רפאל בן זקרי | 
חימום יתר (צילום Shutterstock)
הקיץ הגיע ואיתו גם החום הכבד. אם אתם מבלים בחוף הים או משאירים את הטלפון ברכב קרוב לשמשה, המכשיר שלכם עלול להתחמם יתר על המידה. בדיוק כמו שאתם צריכים הגנה מפני השמש, גם הטלפון שלכם זקוק להגנה. בדיוק בשביל זה אספנו כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על הטלפון קריר גם בלי המקרר.
1. הימנעו משימוש יתר בטלפון: השתדלו להימנע מפעולות שדורשות עיבוד כבד כמו צילום וידאו או שימוש בנקודת גישה ניידת. גם משחקים גרפיים עשירים יכולים לגרום לטלפון להתחמם במהירות. לכן, הגבלו את השימוש לפעולות חיוניות בלבד.
2. הרחיקו את הטלפון מהשמש: שימוש בטלפון תחת שמש ישירה עלול לגרום לו להתחמם מהר. אם השמש חזקה במיוחד, הטלפון עשוי להעלות את בהירות המסך, מה שמגביר את הצריכה החשמלית ואת הסיכון להתחממות יתר.
3. הסירו את הכיסוי: כיסויים מסוימים עלולים להקשות על הטלפון לפזר את החום. שקלו להסיר את הכיסוי ולשים את המכשיר בתיק או בכיס שלא נוגע ישירות בגוף שלכם.
4. השתמשו במצב חיסכון באנרגיה: במכשירי אייפון, מצב חיסכון באנרגיה מכבה את רשת ה-5G, מעמעם את המסך ומקצר את זמן הנעילה. במכשירי אנדרואיד, ישנו מצב דומה שמסייע להפחית את צריכת הסוללה ובכך מאפשר הפחתה של חימום יתר.
5. כבו את המכשיר: הדרך הבטוחה למנוע מהטלפון להתחמם היא לכבות אותו ולהניח אותו במקום הכי קריר שניתן, אבל לא במקרר. למרות שזו פעולה שאולי חשבתם כמומלצת, קירור מהיר בסביבה לחה עלול לגרום לקצר במכשיר. במקום זאת, השתמשו בקופסת קרח ניידת, שקית אפונה קפואה או כל דבר קריר אחר, עטפו במגבת או מטפחת, והניחו את הטלפון עליה למשך כדקה. חזרו על הפעולה עד שהטלפון יתקרר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה