דיגיטל וטק

משלמים ליוטיוב? אלו הפיצ'רים החדשים שתקבלו

גוגל משחררת חמש תכונות חדשות למנויי יוטיוב פרימיום, לשיפור חוויית השימוש בשירות המוזיקה והסרטונים. החל מעתה, בוט AI יענה על השאלות שלכם לגבי הסרטונים, כאשר חוויית הצפייה הופכת לאיכותית יותר מאי פעם
רפאל בן זקרי | 
יוטיוב (צילום Shutterstock)
גוגל משחררת למנויי יוטיוב פרימיום (YouTube Premium) חמש תכונות חדשות לשיפור חוויית השימוש בשירות. הפיצ'רים החדשים מכסים תחומים כמו Shorts, הורדות חכמות, ניווט משופר, ובינה מלאכותית, ומטרתם לתת למשתמשים שליטה רבה יותר על חוויית הצפייה שלהם.
בין התכונות החדשות ניתן למצוא תכונת דילוג חדשה הזמינה כעת למשתמשי אנדרואיד בארה"ב, ומאפשרת לדלג ישירות לחלק הפופולרי ביותר בסרטון בלחיצה כפולה. תכונה נוספת היא תמיכה ב-picture-in-picture עבור YouTube Shorts, המאפשרת למשתמשים לבצע ריבוי משימות ביעילות תוך צפייה בסרטונים קצרים.
בנוסף, YouTube מציעה כעת שלוש תכונות ניסיוניות שניתן להפעיל דרך הדף הניסיוני באתר. תכונה אחת כוללת הורדות חכמות עבור YouTube Shorts, המאפשרת לשמור תוכן קצר לצפייה לא מקוונת. תכונה שנייה היא בעצם בוט בינה מלאכותית, הזמין למשתמשי אנדרואיד בארה"ב, ומאפשר לשאול שאלות על הסרטון הנצפה. התכונה השלישית היא דף צפייה מעוצב מחדש שמציג את הווידאו ואלמנטים אחרים בעמוד בצורה חדשה.
נכון להיום, מספר מנויי יוטיוב פרימיום ויוטיוב מיוזיק עבר את ה-100 מיליון משתמשים, כאשר שדרוגים אלו מצטרפים ליתרונות נוספים של יוטיוב פרימיום, ומגיעים ברקע המאבק של החברה בחוסמי הפרסומות בכל דרך אפשרית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה