דיגיטל וטק

נחשף העיצוב של הגלקסי הבא: זה המכשיר ששימש להשראה

סמסונג מתכננת עיצוב מרענן למכשיר הדגל המתקדם הבא שלה, ה-Galaxy S25 Ultra, בין היתר עם פינות מעוגלות לשיפור הנוחות והארגונומיה. הציפיות גבוהות לקראת השקת המכשיר, לצד שדרוגים משמעותיים נוספים בשעוני ה-Galaxy Watch Ultra. האם זהו הצעד שישנה את כללי המשחק?
רפאל בן זקרי |  1
Galaxy S24 (צילום Shutterstock)
סמסונג מתכננת שינויים משמעותיים למכשיר הדגל הבא שלה, ה-Galaxy S25 Ultra, אשר צפוי לכלול פינות מעוגלות, כך לפי דיווח חדש.
המדליף Ice Universe דיווח כי המכשיר החדש יאמץ עיצוב עם פינות מעוגלות, בדומה ל-Galaxy Note 7, אשר סבל מבעיות סוללה חמורות והורד מהמדפים. אם הדיווח מדויק, מדובר בשינוי מרענן שצפוי להעניק למכשיר עיצוב נוח יותר, שכן הדגם הנוכחי, Galaxy S24 Ultra, נחשב לפחות נוח לאחיזה ממושכת בשל פינותיו החדות.
בנוסף, סמסונג מתכננת לשמור על גוף הטיטניום של המכשיר, בעוד שייתכן כי הפינות המעוגלות ידרשו פתרונות יצירתיים למרחב הפנימי של הסוללה ועט ה-S Pen, יחד עם מסך שטוח וללא קצוות קמורים.
בדיווחים נוספים צוין כי גם ה-Galaxy Watch Ultra, השעון החזק בסדרת השעונים של סמסונג, יעבור שינוי עיצובי. יש הטוענים כי ההשראה לעיצוב החדש נלקחה מה-Apple Watch Ultra, בעוד אחרים סבורים כי מדובר בהשראה מה-Gear Sport של סמסונג שהושק בשנת 2017.
בעוד שהשעון צפוי להיות מושק ביולי הקרוב, מכשיר הדגל של סמסונג יושק רק בעוד מספר חודשים, ככל הנראה לקראת חודש ינואר. לבינתיים, נראה כי קו המוצרים הבא של סמסונג יכלול עיצוב חדשני וארגונומי יותר, לצד שדרוגים משמעותיים לשיפור חוויית המשתמש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני נשאר עם s24 ultra m לחמש שנים הבאות.
    ניר 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קניתי את הפון החדש אחרי שהייתי שנים עם פון ישן.
    סגור