דיגיטל וטק

לקראת הקיץ: הפיתוח הישראלי שישמור עליכם מטביעה

מנגנון מיוחד שפיתחו יוצאי רפא"ל יותקן במגוון בריכות ברחבי הארץ על מנת להגן על הרוחצים. המערכת בודקת בזמן אמת את מספר השוחים ואת פעולתם ומודיעה על כך באמצעות אפליקציה ייעודית לשעון החכם של המציל. באיזה ערים תוכלו למצוא אותה?

מערכת ice | 
שחייה-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
זה המיגון החדש שמתקינה קבוצת הולמס פלייס בחלק מבריכותיה על מנת לשמור על השוחים מפני טביעה. מערכת מיוחדת, המבוססת על בינה מלאכותית, תעדכן בזמן אמת את המציל בבריכה בכמות המתרחצים ובפעילותם. המערכת פותחה על ידי חוברת לינקסייט, בין המומחים שעבדו על פיתוחה הם בוגרי רפא"ל. 

הגנה מלאה. המערכת למניעת טביעות. קרדיט: באדיבות הולמס פלייס 
המערכת תותקן בבריכות בסניפי מודיעין, ראש העין, גבעת שמואל, חיפה, אשדוד, כפר סבא ולוד (אביבים) וכן במועדון גו אקטיב של קריית אונו. המערכת מאפשרת זיהוי והתרעה בזמן אשמת של סיכונים ומצוקות של הרוחצים במים. המערכת מתריעה על הסכנות באמצעות אפליקציה ייעודית בה יכול המציל לצפון באמצעות השעון החכם שלו
חברת לינקסייט הוקמה בשנת 2019 על ידי עומר בר-אילין ואייל עמית והיא מפעילה את השירות במגוון מכוני כושר, בתי מלון, גופים עירוניים וקהילתיים ברחבי העולם ביניהם ארה"ב, אוסטרליה, אירופה וגם בישראל. בהודעה שפורסמה לתקשורת הודיעה הרשת כי "השוחים בבריכות במועדוני הולמס פלייס מקבלים הגנה מלאה באמצעות המערכת מצילת החיים המנטרת את בריכות השחייה במקום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה