ויראלי

איציק זוהר הציל ילדים מטביעה בים: סיפור הגבורה נחשף

לפני כשבוע זוהר בילה בחוף פלורה בהרצליה כשהבחין בארבעה ילדים שנקלעו לתוך מערבולת בים ונסחפו. כוכב העבר לא היסס ובסיוע מציל הצליח להציל אותם מגורל אכזרי
מערכת ice |  1
איציק זוהר (צילום פלאש 90)
לא פחות מ-20 מקרי טביעה אירעו בחודש האחרון בחופי הים ברחבי הארץ, שניים מהם הסתיימו במוות: גבר בן 29 טבע למוות בחוף שדות ים וגבר בן 80 טבע למוות בחוף דלילה באשקלון. אבל מי שהצליח למנוע מוות הוא לא אחר משחקן הכדורגל לשעבר וכוכב הריאליטי כיום איציק זוהר.
על פי TMI, מתברר כי לפני כשבוע זוהר בילה בחוף פלורה בהרצליה כשהבחין בארבעה ילדים שנקלעו לתוך מערבולת בים ונסחפו. כוכב העבר לא היסס ובסיוע מציל הצליח להציל אותם מגורל אכזרי.

למרבה המזל, המקרה הסתיים בחילוץ מוצלח כשכל הילדים שלמים ובריאים. המציל פרגן לזוהר שקיבל מחיאות הכפיים של שאר הרוחצים בחוף שפירגנו לו על הגבורה. זוהר סיפר: “כל ילדי ישראל הם ילדיי. היה ים מאוד מסוכן באותו יום. מתברר שאני מכיר את ההורים של אחד הילדים".
רק לפני שבועיים, בחוף לא מוכרז מדרום לחוף געש שבשרון טבע למוות צעיר בן 29, ויחד עמו נמשה מהמים נער בן 17 שפונה במצב קשה, מורדם ומונשם, לבית החולים מאיר בכפר סבא. פראמדיק מד"א סיפר: "קיבלנו קריאה על שני גברים שאזרחים משו אותם מהים. באמצעות אמבולנס 4×4 הגענו עד אליהם ומיד התחלנו בטיפול רפואי ובביצוע פעולות החייאה מתקדמות. כעבור דקות ארוכות לבו של אחד מהטובעים שב לפעום ומצבו התייצב מעט. העלנו את שני הטובעים לאמבולנס, כשאנו עדיין מבצעים פעולות החייאה באחד מהם". בבית החולים נפטר כאמור אחד הצעירים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איז גיבורררר!!!
    יעקובובו 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש גבר גבר גם מחלת ילדים במצוקה גם עם נערה פצצה וצעירה ובנוסף יש לו חברה אופירע אסייג מי צריך יותר מיזה! ובנוסף יחצן צמוד לכדורגלן עבר שאין לו שקל לפלאפל אבל יחצן יש!!!!
    סגור