דיגיטל וטק

גוגל נפרדת: השירות הפופולרי יעלם, האם המסמכים שלכם בסכנה?

עם השנים, גוגל השיקה והסירה שורה של אפליקציות ושירותים שרשמו כישלון חרוץ בקרב הלקוחות או איבדו מהרלוונטיות שלהם. כעת החברה מכריזה שתיפרד מאפליקציית סריקת המסמכים שלה ה-Stack ובמקום זה תשיק שירות משוכלל יותר ב-Google Drive. כיצד כל זה ישפיע על המסכים שלנו? כל הפרטים
עידו מור | 
גוגל (צילום unsplash)
עם השנים, המאגרים של גוגל התמלאו בשלל אפליקציות ושירותים שהיא השיקה במרוצת השנים, שבשל חוסר הצלחתם או איבד הרלוונטיות שלהם החברה החליטה לבטל. כעת, החברה מודיעה על שירות נוסף שהיא עומדת להפסיק לתמוך בו. 
אפליקציית ה-Stack: PDF Scanner by Google Area 120, סייעה למשתמשי החברה לסרוק מסכים ולהפוך אותם לקובץ PDF, אך בהודעה רשמית שהחברה פרסמה השבוע, היא הודיעה שהיא עומדת להיפרד ממנה במהלך חודש ספטמבר. 
בפוסט שהחברה פרסמה במדור התמיכה הטכנית של ה-Google Drive, נכתב כי: "החל מהתאריך ה-23 בספטמבר 2024, אנו מסירים באופן רשמי את התמיכה ב-Stack: PDF Scanner אפליקציית סורק המסמכים שלנו במקום זה נשלב שירות ייעודי ישירות ב-Google Drive".
השירות החדש מציג יכולות הרבה יותר משוכללות מזה שעומד להיסגר בקרוב, כשמשולבת בו טכנולוגיית בינה מלאכותית. כמו כן, נאמר שעל כל משתמשי האפליקציה לייצא את המסמכים שלהם ל-Google Drive לפני המועד שהחברה פרסמה כאשר משתמשים שלא יעשו זאת עומדים לאבד את המסמכים והמידע שנמצא בה.
על מנת לזרז את התהליך, גוגל הקלה על הלקוחות והפכה את הליך הייצוג לקל ופשוט כאשר כל שעליכם לעשות הוא לפתוח את אפליקציית Stack, להיכנס להגדרות ולבחור באפשרות של ייצוא כלל המסמכים ל-Drive.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה