דיגיטל וטק

האם סמסונג תשיק אוזניות המופעלות באמצעות בינה מלאכותית?

סמסונג מתכננת לחשוף את ה-Galaxy Buds 3 עם פונקציות AI מתקדמות ועיצוב חדש, לצד סדרת ה-Galaxy Watch 7 וה-Galaxy Watch Ultra שיביאו עימם מגוון צבעים ושיפורים טכנולוגיים מרשימים. הפרטים המלאים ייחשפו באירוע הקרוב של החברה.

רפאל בן זקרי | 
Galaxy Buds 3 (צילום gsmarena)
המידע על ה-Galaxy Buds 3 וה-Galaxy Watch החדשים של סמסונג ממשיך לדלוף, עם פרטים חדשים ומעניינים על התכונות הצפויות להגיע אל המכשירים.
תמונה שפורסמה בפורום הרשמי של סמסונג על ידי משתמש אנונימי מציגה את האוזניות החדשות של החברה עם מכסה שקוף, תחת הכותרת "Where audio meets AI", מה שמרמז על אפשרות שהאוזניות יכללו פונקציונליות AI, בדומה לאוזניות של Nothing המשתמשות ב-ChatGPT.
הפוסט בפורום מאשר הדלפות קודמות על ה-Galaxy Buds 3, כולל עיצוב גבעול בדומה לאיירפודס של אפל, לשיפור השליטה ואיכות המיקרופון. בנוסף, יהיו "דרייברים פנימיים חדשים" להפקת צליל טובה יותר וסוללה חזקה יותר, אם כי זמן הפעולה המדויק לא נמסר.
במקביל לאוזניות, נחשף מידע נוסף לגבי סדרת השעונים הבאה של סמסונג. דגם ה-40 מ"מ יעלה כ-314 אירו, ודגם ה-44 מ"מ יעלה כ-345 אירו, בעוד שה-Galaxy Watch Ultra יעלה כ-699 אירו. סדרת ה-Galaxy Watch 7 תוצע בצבעי קרם, ירוק או כסף, בעוד שה-Galaxy Watch Ultra יגיע בצבעי טיטניום אפור, טיטניום כסף וטיטניום לבן.
אמנם מחירי השעונים שנחשפו לא רלוונטיים לשוק הישראלי, אך הם מספקים הצצה לטווח המחירים וההבדלים בין הדגמים. ההכרזה המלאה על האוזניות והשעונים צפויה באירוע שתקיים סמסונג ב-10 ביולי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה