דיגיטל וטק

חברת הנדל"ן הישראלית נפלה קורבן להונאת כופר: זה הצעד שנקטה

שמן נדל"ן הסבירה כי אתמול לקראת צהריים התברר לחברה שמחשביה הותקפו בווירוס כופר. בעקבות האמור כל מערכות המיחשוב של החברה נותקו והחברה החלה להקים את מערכות המיחשוב מחדש על בסיס מערכות הגיבוי של החברה בלא היענות לדרישת הכופר
מערכת ice | 
נדלן בזמן מלחמה (צילום shutterstock, פלאש 90/ אריק מרמור, יונתן זינדל)
חברת שמן נדל"ן דיווחה היום (שני) לבורסה לניירות ערך כי מחשביה הותקפו בוירוס כופר. בעקבות האמור כל מערכות המיחשוב של החברה נותקו והחברה החלה להקים את מערכות המיחשוב מחדש על בסיס מערכות הגיבוי של החברה כשהיא משיבה בשלילה להצעת הכופר של הפורצים.
בהסבר נכתב: "החברה מתכבדת לדווח כי אתמול לקראת צהריים התברר לחברה שמחשביה הותקפו בוירוס כופר. בעקבות האמור כל מערכות המיחשוב של החברה נותקו והחברה החלה להקים את מערכות המיחשוב מחדש על בסיס מערכות הגיבוי של החברה בלא היענות לדרישת הכופר".

עוד נכתב בדברי ההסבר: "להערכת החברה, עם השלמת הקמת המערכות מחדש (הצפויה להיות מושלמת במהלך היום או לכל המאוחר מחר), ישוחזרו מערכות המיחשוב במלואם, למעט מידע הנוגע לתקופה של כשבוע שקדם לתקיפה ושאינו מהותי לחברה".
לסיום הדגישו בחברת הנדל"ן: "יש לציין שהמערכות שנפרצו אינן כוללות מידע מהותי של צדדים שלישיים. ככל שעם השלמת הקמת המערכות מחדש יתברר שחל שינוי בהערכת החברה האמורה, החברה תשוב ותדווח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה