דיגיטל וטק

מהפכה ב-AR: סנאפצ'אט משיקה פילטרים מבוססי AI בזמן אמת

סנאפצ'אט מציגה מודל AI חדש שיאפשר למשתמשים ליצור פילטרים מותאמים אישית בזמן אמת באמצעות מציאות רבודה. באמצעות פקודות טקסט, משתמשים יוכלו לשנות בגדים ורקעים בתמונות, וליהנות מכלים חדשים ליצירת אפקטים מותאמים אישית
רפאל בן זקרי | 
סנאפצאט (צילום Shutterstock)
סנאפצ'אט מכריזה על מודל AI חדש שיאפשר למשתמשים ליצור פילטרים מותאמים אישית בזמן אמת באמצעות מציאות רבודה (AR). המודל החדש יאפשר ליוצרים להפוך פקודות טקסט לפילטרים מותאמים אישית, מה שיאפשר להם ליצור תמונות ייחודיות ולשתף עם החברים.
בדוגמה ששחררה החברה, ניתן לראות כיצד המודל החדש משנה את הבגדים והרקע של תמונות בזמן אמת בהתבסס על הפקודה "סרט מדע בדיוני משנות ה-50". המשתמשים יתחילו לראות פילטרים המשתמשים במודל זה בחודשים הקרובים, והיוצרים יוכלו להתחיל ליצור פילטרים באמצעות המודל עד סוף השנה.

הפילטר של סנאפצ'אפ בפעולה | Snapchat
בנוסף, סנאפצ'אט משיקה סט כלים חדשים מבוססי AI שמטרתם להקל על היוצרים ליצור אפקטי AR מותאמים אישית. הכלים החדשים כוללים אפקטי פנים המאפשרים ליוצרים לכתוב פקודה או להעלות תמונה ליצירת פילטר מותאם אישית שמשנה את פני המשתמש לחלוטין.
הסט כולל גם את הפיצ'ר "Immersive ML" שמבצע "שינוי מציאותי על הפנים, הגוף והסביבה של המשתמש בזמן אמת". כלים נוספים ב-Lens Studio, פלטפורמת ה-AI של הרשת החברתית, מאפשרים ליוצרים ליצור נכסים תלת-ממדיים מבוססי פקודות טקסט או תמונה, ליצור מסכות פנים ומרקמים, ואף ליצור ראשים תלת-ממדיים שיחקו את הבעות הפנים של המשתמש.
השנה האחרונה הייתה עשירה בהשקות חדשות של פיצ'רים מבוססי AI בסנאפצ'אט, כולל אפשרות לשלוח Snaps שנוצרו ב-AI למנויים וצ'אטבוט מבוסס ChatGPT לכל המשתמשים. החברה גם דיווחה על עלייה בהכנסות ברבעון הראשון של 2024, בעוד שהמהלך החדש מצביע על מגמה מתמשכת של סנאפצ'אט להרחיב את יכולות ה-AI ולשלב אותן בחוויית המשתמש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה