דיגיטל וטק

הפיתוח הישראלי שישנה את שוק הבינה המלאכותית

Redis מדווחת על עלייה משמעותית במהירות מערכת מנועי השאילתות שלה. בצל הביקוש הרב ל-GenAI, החברה ממשיכה למצב את עצמה כמובילה בתחום. בהודעה שפורסמה סיפרה: מסוגלים לספק חווית זמן אמת למשתמשי הקצה באפליקציות
מערכת ice |  1
חיפוש באינטרנט (צילום pixabay)
בצל הנהירה הגדולה אל מנועיי החיפוש של בינה מלאכותית גנרטיבית והחידושים בתחום, חברת Redis מכריזה על שיפור ביצועים משמעותי במנועי החיפוש שפיתחה. בהועדה שפרסמה החברה לתקשורת היום (חמישי) הודיעה כי שיפרה את ביצועיה פי 16 וכי היא תספק חווית זמן אמת לאפליקציות של בינה מלאכותית גנרטיבית. 
הדרישה הגדולה ליישומי בינה מלאכותית גנרטיבית הגביר את הביקוש לחיפושים סמנטיים וחיפוש על פי טקסט. פתרונות החיפוש הללו מתבצעת בעזרת המרת הטקסט לייצוג וקטורי. השיפור במנוע של Redis מאפשר שיפור של פי 16 ביחס לשאילתות קודמות, ולדבריהם מציב את החברה כחברה היחידה שמסוגלת לספק למשתמשי קצה באפליקציות העושות שימוש בבינה מלאכותית גנרטיבית חווית זמן אמת למשתמשי קצה. 
"המשימה שלנו היא לספק את תשתית הנתונים המהירה ביותר, עבור כל סוגי האפליקציות והעומסים ובזמינות גבוהה", אמר יפתח שולמן, מייסד ונשיא Redis. "השיפור במנוע השאילתות יאפשר לארגונים ומשתמשים להריץ יישומי GenAI הדורשים כוח חישוב רב, ללא פגיעה בביצועים, ותוך שמירה על זמני התגובה בזמן אמת למשתמשי קצה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש מעניין :) איפה אפשר לראות נתונים? (ל"ת)
    tal 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור