דיגיטל וטק

ורביט משיקה כלי בינה מלאכותית חדש: אלה היכולות שלו

פלטפורמה חדשה שפיתחה החברה צפויה לסייע במחסור כוח האדם של בתי המשפט בארצות הברית על ידי תמלול של ההליך המשפטי. הכלי החדש יהיה בנוי על יכולות בינה מלאכותית
מערכת ice | 
ורביט (צילום אודי אלדרוטי)
חברת ורביט הודיעה על השקת כלי חדש לבתי המשפט שיעזור לתמלל את הדיונים בעזרת טכנולוגיית הבינה המלאכותית. הפלטפורמה החדשה פועלת בענן באמצעות אתר מאובטח של החברה.
בכלי החדש של ורביט ישנם פיצ'רים שונים שייעלו את תהליך העיבוד של הטקסט המתומלל, מילון דינמי להוספה של מושגים בזמן אמת, אבחנה בין דוברים שונים כולל חלוקה לשמות ותפקידים, הוספת אירועים משפטיים שונים ועוד.
יאיר אמסטרדם, מנכ"ל ורביט: "לסוכנויות ה-Court Reporting בארה"ב יש כיום מחסור משמעותי בכוח אדם לביצוע העבודה והן מתקשות לעמוד בעומס של ההליכים המשפטיים שמתקיימים באינספור בתי משפט ומחוצה להם, ולכן הן מחפשות טכנולוגיות מתקדמות כדי לגשר על הפער.
הכלי החדשני, שתוכנן ומתעדכן בעזרת מומחי משפט, ממנף את יכולות הבינה המלאכותית כדי לספק טיוטות מהירות ותמלול סופי מזורז וכך לאפשר לעורכי הדין לבצע את עבודתם באופן טוב יותר ויעיל." 
לאחרונה הובילו בורביט קיצוצים של מאות עובדים, מתוכם כ-120 בישראל. הקיצוצים הגיעו על מנת לקדם תהליך ייעול בשל הרצון להתמקד באזורי צמיחה אסטרטגיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה