דיגיטל וטק

הקרב על הסלון: LG חושפת את הטלוויזיות שיגיעו לישראל - ואלה החידושים

ליין המסכים החדש של LG לשנים 2024-2025 מגיע לישראל וכולל את דגם ה-OLED האלחוטי הראשון, עם שידור וידאו ושמע באיכות 4K ללא כבלים, ודגש מרכזי בבינה מלאכותית עם מעבד חדש המציע שיפורים משמעותיים
רפאל בן זקרי |  1
הטלוויזיה החדשה של LG (צילום LG)
יום אחד בלבד אחרי ההשקה של סמסונג בישראל, המתחרה הקוריאנית LG מכריזה על ליין מסכי הטלוויזיה החדשים שלה לשנים 2024-2025 בישראל. בין הדגמים החדשים ניתן למצוא את מסכי ה-OLED המובילים בעולם, כמו B4, C4 ו-G4, לצד דגם ה-M4, הטלוויזיה האלחוטית הראשונה של LG שתגיע לישראל.
השנה LG שמה דגש מיוחד על המעבדים עם הצגת מעבד בינה מלאכותית חדשני, Alpha 11, שמציע שיפור ביצועים גרפיים של 70% ועיבוד מהיר ב-30% בהשוואה לדגם הקודם. המעבד החדש מבצע שיפור תמונה באמצעות ניתוח מדויק של כל פיקסל בתמונה ומשפר את בהירות ואיכות הצבעים, מה שמביא לחוויית צפייה ברורה ואיכותית יותר.
דגם ה-LG SIGNATURE OLED M4 הוא הדגם המוביל בליין החדש. הטלוויזיה האלחוטית הזו מציעה שידור וידאו ושמע אלחוטיים עד 4K 144Hz באמצעות קופסת החיבור Zero Connect המבטלת את הצורך בכבלים פיזיים. כמו כן, היא מצוידת במעבד ה-Alpha 11 החדשני שמביא שיפורים ניכרים באיכות התמונה והשמע.
בנוסף לטלוויזיות ה-OLED, היצרנית הקוריאנית משיקה גם ליין חדש של מסכי ה-QNED בישראל. מסכי ה-QNED Mini LED מציעים ניגודיות מציאותית באמצעות טכנולוגיית Precision Dimming ושיפור תאורה אחורית. דגם ה-QNED90 מציג יכולת להציג מיליון גווני אפור בדיוק של 20 ביט לניגודיות מדהימה, ועיצוב דק של 29 מ"מ שמשתלב בכל חלל ביתי.
הדגמים החדשים זמינים במגוון רחב של גדלים, החל מ-48 אינץ' ועד 97 אינץ' במסכי ה-OLED, ועד 98 אינץ' במסכי ה-QNED, מה שמאפשר התאמה מושלמת לכל חלל ביתי. כל הדגמים מגיעים ארצה באמצעות קבוצת ח.י, היבואנית הרשמית של מוצרי האלקטרוניקה של LG.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גלים באוויר גורמים למחלות.ולסרטן
    חקי חיון 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חקי חיון מלבד אינפרא רד ומלבד גלי רדיו כל שאר הגלים כגון wi fi , blu tooth גורמים למחלות.ולסרטן
    סגור