דיגיטל וטק

פסטיבל קאן: כך ה-AI משנה לחלוטין את חברות הענק

חברות גדולות כמו ספוטיפיי, דיסני וטיקטוק מאמצות את הבינה המלאכותית בצורה מרשימה, משפרות את היצירתיות, ומספקות חוויות אינטראקטיביות חדשות. כיצד הטכנולוגיה הזו משפיעה על המוצרים והשירותים שלהן, והאם נראה בעליית מחירי המניות בקרוב?
רפאל בן זקרי | 
פסטיבל קאן לפרסום (צילום Shutterstock)
פסטיבל קאן לפרסום לשנת 2024 שהתקיים בפרובנס, צרפת, התמקד השנה בהתפתחות המהירה של הבינה המלאכותית והחדשנות בתחום, ומצביע על ההתקדמות המואצת שתאפשר לחברות ציבוריות לפתח ערוצי רווח חדשים ולהוזיל עלויות.
סמנכ"ל השיווק של קוואלקום, דון מקגוויר, ציין בבמת הפאנל של Yahoo Speaker Series שהביקוש המוקדם למחשבי ה-AI של מיקרוסופט חזק במיוחד. לדבריו, הבינה המלאכותית "תשדרג את היצירתיות ותאפשר להרחיב אותה".
גם ראש מחלקת הפרסום הגלובלית של ספוטיפיי, לי בראון, הוסיף שהבינה המלאכותית לא תעלים משרות, אלא תסייע ביצירת כלים חדשים לפרסום, כמו יצירת תסריטים מהירים והקלטת קריינות ליצירת נכסי אודיו מרשימים יותר. בראון סיפר גם כי ספוטיפיי משתמשת בבינה מלאכותית כבר שנים לצורך יצירת פלייליסטים, התאמה אישית וגילוי תוכן. החברה אף השיקה בשנה שעברה DJ מבוסס AI והשבוע תשחרר כלים פרסומיים חדשים המבוססים על בינה מלאכותית.
נשיאת הפרסום בדיסני, ריטה פרו, הסבירה כיצד הבינה המלאכותית תשנה את עולם המדיה, ותיארה עתיד שבו פלטפורמת הסטרימינג של דיסני תהפוך לחוויה אינטראקטיבית הכוללת משחקי פנטזיה, הימורי ספורט וקניות מקוונות – הכל בפלטפורמה אחת.
נשיא הפתרונות הגלובליים בטיקטוק, בלייק צ'אנדלי, הדגיש את ההתקדמות בתחום הדמויות הווירטואליות. טיקטוק מאפשרת ליוצרים ליצור תוכן ולהפיץ אותו בלמעלה מ-30 שפות, מה שמעניק ליוצרים יכולת להגיע לקהלים חדשים.
ההשפעות של הבינה המלאכותית על תחום הפרסום והמדיה מרחיקות לכת, וממשיכות לשנות את הדרך בה החברות הגדולות מתקשרות עם הקהל שלהן ומפתחות את המוצרים והשירותים שלהן, מה שיכול גם להוביל לעלייה במחירי המניות שלהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה