דיגיטל וטק

אילון מאסק חושף: המוצר שיוזיל את עלויות האינטרנט הלווייני בחצי

שירות האינטרנט הלווייני של SpaceX, סטארלינק שבבעלות אילון מאסק, ממשיך להנגיש את האינטרנט הלוויני לכולם ומציג צלחת לוויין ניידת בגרסת מיני קלה לנשיאה ולהתקנה מהירה במחיר נגיש במיוחד, הזול בחצי ממחיר הצלחת הסטנדרטית
רפאל בן זקרי | 
אילון מאסק (צילום ויקיפדיה, פלאש 90/ עבד רחים כתיב, shutterstock)
סטארלינק, שירות האינטרנט הלווייני של SpaceX, מתרחב עם השקת צלחת לוויין ניידת חדשה בגרסת מיני קטנה. הצלחת הקטנה והניידת, אותה חשף אילון מאסק, קלה מספיק כדי שניתן יהיה לשאת אותה בתיק גב וניתנת להתקנה תוך פחות מחמש דקות.
דיווחים ברשתות החברתיות מציגים תמונות אפשריות של המוצר, עליהם הגיב מאסק ואישר שהמוצר יושק באזורים מסוימים בקרוב. לפי מאסק, נבדקו גם מהירויות החיבור של צלחת הלוויין הקטנה, שנראות תואמות למהירויות שמספקת הצלחת הסטנדרטית של סטארלינק. הדיווחים מציינים שהצלחת המיני צפויה לעלות כ-300 דולר, חצי מהעלות של הצלחת הסטנדרטית שעולה 599 דולר.
צלחת המיני מיועדת לאנשים שלא זקוקים להתקנה מלאה של סטארלינק בבית או בקרוואן שלהם. היא מספקת פתרון נייד וזול יותר, מה שעשוי להפוך את השירות לנגיש יותר עבור משתמשים נוספים. בשנה שעברה, ה-FCC, רשות התקשורת הפדרלית בארצות הברית, אישרה את צלחת המיני, במטרה להוזיל את עלויות ההקמה ולהפוך את סטארלינק לנגישה יותר.
כמובן, איכות השירות של צלחת המיני תהיה תלויה במעבר הלוויינים של סטארלינק מעל האזורים השונים, אך אין ספק כי מדובר בצעד חשוב להרחבת זמינות השירות של סטארלינק לקראת עתיד שבו האינטרנט הלווייני זמין בכל מקום ובמחיר משתלם יותר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה