דיגיטל וטק

התשובה הסינית לסמסונג? נחשפה המצלמה של מכשיר הדגל הסיני הבא

דיווח סיני חדש מגלה פרטים חדשים על ה-Xiaomi 15 Pro, שכולל מערכת מצלמות משולשת עם חיישנים משודרגים. השיפורים בצילום ובהתייעלות האנרגטית מבטיחים חוויית משתמש מתקדמת, וגם תחרות מול מכשירי הדגל של יצרניות האנדרואיד האחרות
רפאל בן זקרי | 
שיאומי 14 (צילום Xiaomi ,shutterstock)
דיווח חדש המגיע מסין חושף פרטים רבים על דגם ה-Xiaomi 15 Pro, הצפוי להיות חלק מסדרת הטלפונים הבאה שהיצרנית הסינית המובילה צפויה להציג באוקטובר הקרוב.
לפי הדיווח, ה-Xiaomi 15 Pro יכלול מערכת מצלמות משולשת עם שלושה חיישני 50 מגה-פיקסל. המערכת תכלול חיישן ראשי של OmniVision OV50K בגודל 1 אינץ', חיישן טלפוטו Sony IMX882 עם זום אופטי עד פי 3 ועדשה רחבה במיוחד. השיפור המרכזי בדגם החדש לעומת ה-Xiaomi 14 Pro הוא במצלמת הטלפוטו, שצפויה להציע חוויית צילום טובה יותר למרות הרזולוציה הנמוכה יותר, בזכות ביצועים טובים יותר ויעילות גבוהה יותר בצריכת האנרגיה.
לפי הדיווח, שיאומי ויצרנית המצלמות הגרמנית לייקה ימשיכו לשתף פעולה, מה שצפוי לשפר עוד יותר את איכות המצלמות בסדרה הבאה של היצרנית הסינית. למרות שהדיווח עדייןנמצא בגדר שמועה, הדיווחים מצביעים על כך שהשיפור בביצועים יהיה תלוי גם בגודל הצמצם, שאינו מצוין במידע בדיווח שדלף.
הדיווח בא ברקע הדיווחים על האפשרות שהאייפון 16 יגיע עם המצלמה הטובה בשוק ביחס למכשירי המתחרה סמסונג. עם זאת, נראה כי ה-Xiaomi 15 Pro יביא שיפורים משמעותיים בתחום הצילום, ויהווה תחרות בעיקר מול סדרת מכשירי הדגל של סמסונג, ה-Galaxy S25 שצפויה להיות מוכרזת בחורף הבא. לבינתיים, שיאומי השיקה בישראל מכשיר ביניים במחיר משתלם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה