דיגיטל וטק

סאפיינס מאחדת כוחות עם ענקית הפינטק: "פוטנציאל לחולל מהפכה"

חברת הפינטק הבינלאומית "בלנדר" משתפת פעולה עם חברת התוכנה הישראלית "סאפיינס".  במסגרת ההסכם שנחתם בין השתיים, סאפיינס תסייע לבלנדר לשווק את הפלטפורמה הטכנולוגית שלה לגופים פיננסיים בינלאומיים

מערכת ice |  1
רוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס (צילום יוסי אלוני, יחצ)
בלנדר, חברת הפינטק הבינלאומית, מאחדת כוחות עם חברת התוכנה הישראלית "סאפיינס". השתיים חתמו על הסכם אסטרטגי חדש אשר קובע כי אלו יפעלו יחד בתהליך המכירה ושיווק הטכנולוגיה של בלנדר לגופים פיננסים בינלאומיים המתמחים בעולמות הביטוח והניהול הפנסיוני. לטענת בלנדר, שיתוף הפעולה המצוין צפוי להוות אפיק הכנסה נוסף לחברה, תרם שיתרום משמעותית ליציבותה הכלכלית. 
מדובר בפלטפורמה טכנולוגית חדשנית של בלנדר אשר מבוססת ענן המותאמת למגוון רחב של שווקים ושפות, בעלת טכנולוגיה מתוחכמת אך קלה ופשוטה לשימוש. היתרון הבולט של אותה פלטפורמה טמון בעובדה כי היא מסייעת לארגונים פיננסים אשר רוצים להקים פעילות מתן אשראי בקבלת החלטות חיתום מהירות, בייעול תהליכי תפעול ודיגיטציה של כל תהליך ההלוואה. הטכנולוגיה מבוססת ביג דאטה, כריית נתונים, למידת מכונה, פרמטרים פיננסיים, היסטוריית אשראי, כלכלה התנהגותית, סוציו-דמוגרפיה וסטטיסטיקה.
גל אביב, ממייסדי ומנכ"ל בלנדר טכנולוגיות פיננסיות, סיפר על שיתוף הפעולה: "בין יתר היתרונות שאנחנו מובילים הוא היכולת של הפלטפורמה להתאים את עצמה לרגולציה ולצרכים של כל מדינה ומדינה זאת בנוסף כמובן ליכולת החיתום המהירה ויכולת זיהוי ומניעת הונאות מהמתקדמים שיש".
אלכס צוקרמן, סמנכ"ל אסטרטגיה בסאפיינס: "אנו שמחים לשתף פעולה עם בלנדר כדי להביא את פלטפורמת האשראי החדשנית שלהם לשווקים בו אנו פועלים. לטכנולוגיה של בלנדר יש פוטנציאל לחולל מהפכה באופן שבו מוסדות פיננסיים מעריכים סיכון אשראי ומספקים פתרונות מימון בנוסף לביטוחים, וניהול הפנסיוני של לקוחותיהם".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אז עכשיו הם גם סטרטאפ טכנולוגי?
    שול 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין להם R&D בכלל. הם חברת אשראי ישראלית ללא פעילות בינלאומית. יש עוד הרבה כאלה בישראל. מאוחר מידי בשבילם להפוך לחברה טכנולוגית. אלה פרפורי גסיסה.
    סגור