דיגיטל וטק

באמצעות AI: הפיתוח הישראלי שישדך בין רוכשי דירות ליזמי נדל"ן

אפליקציית לוקי תנסה לייעל את תהליך הרכישה של דירות בישראל בסיוע כלי בינה מלאכותית. לראשונה קונים פוטנציאלים יוכלו ליצור פרופיל חיפוש ולקבל הצעות בהתאמה אישית. האפשרויות הרלוונטיות יגיעו באמצעות "פוש" לנייד. מנכ"ל חברת ההתחדשות העירונית פרופדו, השותפה למיזם: "כלי טכנולוגי חכם, חוסך זמן ומאמץ"
מערכת ice | 
אפליקציית לוקי - סימולציה (צילום יחצ, shutterstock)
לוקי (LooKey), אתר ישראלי המשדך בין שוכרים לבעלי דירות באמצעות כלי בינה מלאכותית, פיתח כלי טכנולוגי חדש שישדך בין רוכשי דירות ליזמים המשווקים דירות חדשות. הרוכשים יוצרים פרופיל חיפוש באתר, מגדירים קריטריונים שחשובים להם והיזמים ישגרו אליהם דירות בהתאמה אישית.  
לוקי (LooKey) מבוסס על טכנולוגיית התאמות חדשנית, מייצר התאמות בצורה אוטומטית בין רוכשים פוטנציאלים ליזמים. בלוקי (LooKey) ההתאמות מוצגות קודם כל ליזמים אשר להם מלאי דירות אשר איננו מפורסם באופן פומבי ואלה משגרים ביוזמתם פניה לרוכשים הפוטנציאלים, עם כל הפרטים על הדירה, על פי המלצות המערכת. 

"לוקי מייעל את תהליך החיפוש והרכישה של דירות חדשות מקבלן". מנכ"לית החברה מירן בן דוד (צילום: רונה בירנפלד)
לאחר שהיזמים שלחו את פרטי הדירה המתאימה, ההתאמה נחשפת בפני הרוכשים הפוטנציאלים, אשר מקבלים את כל המידע הרלוונטי שהם זקוקים לו, מבלי לדבר עם אנשי מכירות ומבלי להגיע לפגישה ובמידה והם מעוניינים , הם מוזמנים ליצור קשר עם היזמים דרך הוואטסאפ ולהתקדם לפגישה.
הפיתוח של לוקי, מאפשר לרוכשים הפוטנציאליים להיות פסיביים בתהליך איתור הדירה המתאימה להם, כל שעליהם לעשות הוא לייצר פרופיל חיפוש חד פעמי, הכולל את דרישות החיפוש ולאיזו מטרה מיועדת רכישת הדירה, ודירות רלוונטיות יגיעו אליהם ב"פוש" לנייד כל פעם שיזם משגר אליהם מודעה.

"הפיתוח החדש של לוקי נותן לרוכשי הדירות יתרון יחסי". מנכ"ל פרופדו פלג דודוביץ' (צילום: מקסים דינשטיין)
"לפני הפיתוח החדש של לוקי, מי שחיפש לקנות דירה חדשה מקבלן היה צריך לחפש את הפרויקטים בעיר המבוקשת, להשאיר פרטים באתרים של פרויקטים שונים, לקבל שיחות טלפון מאנשי המכירות בכל פרויקט וזאת רק על מנת לקבל פרטים בסיסים כמו מחיר ותאריך אכלוס. מדובר בתהליך מסורבל ומייגע וזה עוד לפני שהחל תהליך רכישת הדירה בפועל", אומרת מירן בן דוד מייסדת ומנכ"לית החברה. "לוקי מייעל את תהליך החיפוש והרכישה של דירות חדשות מקבלן ולראשונה בישראל, מאפשר לרוכשי דירות פוטנציאלים לקבל את כל המידע על דירות המתאימות להם, מיזמים שונים באופן פסיבי ובמקום אחד".
פלג דודוביץ', מנכ"ל ומייסד פרופדו, חברת ההתחדשות העירונית המתמחה בטכנולוגיות נדל"ן ונסחרת בבורסה בתל-אביב, השותפה במיזם, הוסיף: "הפיתוח החדש של לוקי נותן לרוכשי הדירות יתרון יחסי באמצעות כלי טכנולוגי חכם שחוסך זמן ומאמץ בתהליך חיפוש וקניה של דירה חדשה מקבלן והמצד השני מעצים את יכולות השיווק והמכירה של יזמים משום שהוא פותח שער לקהל לקוחות רחב ומגוון יותר מאי פעם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה