דיגיטל וטק

זארה מפתיעה: תצוגות אופנה אינטראקטיביות בשידור חי

לאחר הצלחות בסין, מותג האופנה מודיע על התרחבות הקונספט לארצות נוספות. בין המדינות שיוכלו להשתתף: ארצות הברית, בריטניה ומדינות שונות באירופה. בניגוד לגרסת המקור, ענקית האופנה מתכננת לפרסם את השידור באפליקציה הביתית שלה, ללא צד שלישי
מערכת ice | 
זארה (צילום Magma Images)
זארה ממשיכה להתחדש, לא רק בארץ. לאחר ההצלחה של שידורי "תכניות מכירה בשידור חי" בסין, זארה מודיעה על הרחבת הקונספט למדינות נוספות, בתקווה להחזיר את עליית הקניות שהתרחשה עם סיום סגרי הקורונה. המותג נוהג לנהל מעין תצוגות אופנה בשידור חי, באמצעות אפליקציית Douyin, אפליקציה מבית טיקטוק הייעודית לשוק הסיני. השידורים נמשכים חמש שעות ומשודרים פעם בשבוע.
הקונספט אומנם פופולארי מאוד בסין, ומייצר על פי הדיווחים 800,000 צפיות בכל שידור, אבל עדיין לא נבחן בארצות אחרות. בסין, המהלך הגדיל את מכירות הבגדים של החברה, גם כאשר נוכחותה הפיזית בסין הצטמצמה. השידורים צפויים לצאת לדרך בים אוגוסט לאוקטובר של השנה. 
בין הארצות בהן ניתן יהיה לצפות ולהשתתף בשידורים החיים הן ארצות הברית ובריטניה. בחברה מוסרית שמדינות נוספות באירופה צפויות להשתתף גם הן במהלך, אך טרם נמסר אילו. גם זהות המגישים אינה ידועה, אך נמסר כי מדובר ב"שתי דמויות מוכרות מאוד בתחום האופנה". השידורים עצמם יתקצרו מחמש שעות, כפי שנהוג בסין, ל-45 דקות עד שעה.
כמו בשידורים הסיניים, גם בגרסה הזו יוכלו המשתמשים להגיב ולשאול שאלות במהלך השידור החי. אך חידוש נוסף הוא דווקא בפלטפורמה המשדרת את התכנית. במקום להשתמש בטיקטוק או ברשת חברתית אחרת, בחרה זארה להשתמש באפליקציה שלה עצמה ובאתר שלה על מנת לנהל את השידורים כדי לשלוט עליהם באופן מלא יותר, אולי גם בגלל ההוצאה האפשרית של הרשת טיקטוק מארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה