דיגיטל וטק

אנבידיה מציגה את G-Assist: עוזרת אישית לגיימרים

מה שהחל בכלל כבדיחה, הופך כעת למציאות עם הצגת העוזרת האישית G-Assist. הכלי החדש, שנמצא בשלב ההדגמה הטכנולוגית, נועד להנחות שחקנים במשחקי מחשב ולהתאים הגדרות אופטימליות, תוך מענה על שאלות קוליות והבנה של מה מתרחש על המסך
רפאל בן זקרי | 
מנכל ומייסד אנבידיה גנסן הואנג (צילום באדיבות אנבידיה)
מה שהחל כבדיחה של אנבידיה באחד באפריל 2017, הופך כעת, שבע שנים מאוחר יותר, למציאות. יחד עם שורה של הכרזות בכנס Computex שנערך בטאיפיי, אנבידיה הציגה את העוזרת האישית G-Assist, שנמצאת כיום בשלב ההדגמה הטכנולוגית, ומטרתה להנחות אתכם במשחקי מחשב ולהתאים הגדרות אופטימליות בהתאם לשיחות איתכם.
בהדגמה שנערכה, G-Assist ענתה על שאלות קוליות כמו "מהו הנשק הבא ואיפה למצוא את החומרים להכנה שלו?" במשחק ARK: Survival Ascended. העוזרת גם הבינה מה מתרחש על המסך והנחתה את השחקן בהתאם, במה שנראה כפי'צר הדומה ל-Copilot AI של מיקרוסופט.
 
בנוסף לסיוע בגיימינג, G-Assist יכולה גם לייעל ולהכווין הגדרות מחשב, כולל מתן תרשימים של זמן אחזור ופריימים לשנייה ב-60 השניות האחרונות. היא מסוגלת לסרוק את המערכת ולזהות אם אתם משחקים בקצב ריענון נמוך מהמקסימום, ואף להמליץ על דרכים לשיפור הביצועים, להגיע ל-60fps, או איך לבצע אוברקלוק לכרטיס המסך.
למרות ש-G-Assist נמצאת בשלב ההדגמה בלבד, ההתקדמות המהירה של אנבידיה הודות לבינה המלאכותית נותנת תקווה שבעתיד הקרוב נוכל להוריד ולנסות את העוזרים האישיים הללו בפועל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה