דיגיטל וטק

הסוד הגדול של אפל נחשף: כך היא בודקת את העמידות של האייפון | צפו

לראשונה מזה שנים, אפל מספקת הצצה נדירה למבחני העמידות שהיא עושה לדגמי האייפון לפני שהם יוצאים לשוק. היוטיובר המצליח מרקס בראונלי המוכר בכינוי שלו MKBHD, זכה להצצה נדירה למתחם הבדיקות של אפל במהלכו תיעד את המבחנים שהחברה מבצעת. צפו
מערכת ice | 
אייפון שבור (צילום shutterstock)
למרות שהיא אחת מחברות הטכנולוגיה המצליחות ביותר בעולם, אפל מעולם לא סיפקה ללקוחותיה הצצה של ממש למעבדות הפיתוח שלה שנמצאות במטה החברה שבקליפורניה. 
היוטיובר המצליח מרקס בראונלי המוכר בכינוי שלו MKBHD, אשר נחשב בעיני רבים לאחד מיוצרי התוכן הטובים  והפופולאריים ביותר בעולם בתחום הטכנולוגיה, הוזמן לאחרונה על ידי אפל לביקור היסטורי במעבדות הפיתוח של החברה, במהלכו הוא נחשף ותיעד באופן בלעדי את מבחני העמידות שהחברה מעבירה את מכשירי האייפון טרם יציאתם לשוק.
בראונלי (MKBHD), תיעד את כל מהלך הביקור ובסוף השבוע הוא חשף חלקים ממנו בסדרת סרטונים שהעלה לאחרונה לעמוד שלו ב-X (טוויטר לשעבר). הסרטונים חושפים לקהל הרחב את תהליכי הבדיקות שהחברה מבצעת שכאמור עד כמה אף אדם חוץ מעובדי החברה עצמה לא ידע מה מתרחש בהם. 
אפל מבצעת את הבדיקות באופן אוטומטי, לטענתה בשל כמה סיבות. ראשית, על מנת לוודא שהמבחנים יהיו מדויקים כמה שאפשר ומשום שלטענתה לפני שכל מכשיר יוצא היא בודקת 10,000 דגמים שלו.
לפי התיעוד שסיפק באונלי, כל מכונה במתחם הבדיקות מוקדשת לבחינת פן אחר בעמידות של המכשירים. לדוגמא, בתוך המתחם הוא העלה סרטון של מכונה המשפריצה סילוני מים מדויקים על המכשיר בלחץ גבוה וב-360 מעלות. מכונה אחרת ״מטביעה״ את המכשיר תחת מים לצורך הדמיית טבילה ושחייה.
 
כמו כן, אפל גם עושה שימוש ברובוטים על מנת לבצע מבחני נפילה בהם הם מפילים את המכשירים עשרות פעמים, כל פעם בזוויות שונות ועל חומרים שונים. יש גם מכונה הדואגת להרעיד את המכשירים במשך זמן ממושך, על מנת לוודא שהם עמידים בפני נסיעות באופנוע או ברכבת התחתית. במהלך הביקור, בראונלי גם עורך ראיון עם מנהל הנדסת החומרה של אפל, ג'ון טרנוס שחושף את ההשקעה של החברה בייצור מכשירים כמה שיותר עמידים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה