דיגיטל וטק

מארק צוקרברג חוגג יום הולדת: "אסיר תודה על 40 השנים הראשונות שלי"

מארק צוקרברג, ממייסדי הרשת החברתית הפופולרית "פייסבוק" ומנכ"ל חברת מטא, חגג יום הולדת 40. מארק צוקרברג: "אסיר תודה על 40 השנים הראשונות שלי"
מערכת ice | 
מארק צוקרברג (צילום shutterstock, unsplash)
מארק צוקרברג, ממייסדי הרשת החברתית הפופולרית "פייסבוק" וכמנכ"ל חברת מטא, חגג היום (שלישי) את יום הולדתו ה-40. בפוסט מרגש ברשת החברתית "אינסטגרם", כתב צוקרברג: "אסיר תודה על 40 השנים הראשונות שלי". 
מייסד הרשת החברתית הפופולרית סיפר שאשתו פריסליה ערכה עבורו מסיבת יום הולדת מיוחדת ויצרה מעין תערוכה שכוללת מספר מקומות היקרים לליבו של מארק צוקרברג. בתמונה הראשונה ששיתף צוקרברג עם עוקביו ברשת החברתית, ניתן להבחין כי מייסד פייסבוק תועד בחדר השינה שלו בבית הוריו.
לדבריו של צוקרברג, באותו חדר שינה בבית הוריו למד לראשונה את תחום הקידוד. בתמונה נוספת ששיתף צוקרברג ברשת החברתית, מייסד פייסבוק הצטלם עם ביל גייטס, כביכול במעונות הרווארד, שם השיק לראשונה את הרשת החברתית "פייסבוק"
כזכור, בתחילת החודש הודיעה מועצת הפיקוח של תאגיד מטא, כי תשקול האם הביטוי "מהנהר לים" של המפגינים פרו פלסטינים נחשב לדברי שטנה ובהתאם תאסור את השימוש בו ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. 
הדירקטוריון, אשר אחראי לקבלת החלטות בנוגע למחלוקות שקשורים לתוכן, בחן שלושה פוסטים שזכו לתפוצה רחבה וללא מעט תלונות בקרב גולשים פרו ישראלים. לאחר אותה סקירה, מטא קבעה: "ללא הקשר נוסף, היא אינה יכולה להסיק ש'מהנהר לים' מהווה קריאה לאלימות או קריאה להדרה של קבוצה מסוימת, ושהיא לא קשורה אך ורק לתמיכה בחמאס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה