דיגיטל וטק

פיתוח סייבר ישראלי: "אפשר לפרסם את הסיסמה וזה לא יעזור לתוקף"

זירו נטוורקס מציעה פתרון אבטחת סייבר חדש בגישת אפס אמון. את ההגנה אפשר להתקין תוך דקות ספורות והיא מתחילה לפעול לאחר 30 יום. הפלטפורמה תומכת באימות רב שלבי ותאפשר הגנה אקטיבית ולא רק התרעה מפני פריצות
מערכת ice | 
מתקפת סייבר (צילום shutterstock)
חברת הסטארט-אפ זירו נטוורקס (Zero Networks) פועלת בתחום אבטחת הסייבר. החברה הודיעה היום (שלישי) על השקת פתרון באוטומציה מלאה למניעת נזק מגניבת זהות משתמשים. זהו פתרון ראשון מסוגו בעולם ומהווה פריצת דרך משמעותית בתחום פתרונות האפס אמון (Zero trust). הפתרון החדש מגביל באופן אוטומטי את הגישה לצרכים תפעוליים בלבד. 
פתרון החלוקה למקטעים שמציעה החברה מאפשר אימות רב שלבי, עליו ממליצים מומחי אבטחה רבים. בחודש הראשון לאחר התקנת המערכת, הפתרון לומד את כל פרטי הכניסה לרשת ויוצר באופן עצמאי כללי מדיניות המגבילים את כניסת המשתמשים למקומות רלוונטיים בלבד וחוסמים את כניסת אותם משתמשים לחלקים אחרים. מנהלי הרשת חייבים לאמת את זהותם באמצעות אימות רב שלבי לפני גישה לשרתים רגישים. 
 
החברה טוענת שפתרונות שונים הקיימים כיום בשוק פגיעים מאוד ודורשים התקנה וניהול מסובך. לעומת זאת, הפתרון החדש שמציעה החברה אינו דורש התקנה של תוכנות מיוחדות על יחידות קצה. החברה מוסרת שניתן להרכיבו תוך דקות ספורות תוך ציות לעקרונות גישת האפס אמון, על פיה כל מחשב או חיבור נחשב לחשוד, גם אם הוא מחובר לרשת. פתרון זה מומלץ על ידי גורמים שונים בעולם אבטחת הסייבר.
המערכת שמציעה חברת זירו נטוורקס מגבילה את הגישה של המשתמשים למינימום האפשרי. הפתרון פותר בעיה ידועה בתחום הסייבר, בה מערכות מתריעות בלבד מפני פריצה אך אינן מונעות אותן. "כאשר הפלטפורמה של זירו נטוורקס מותקנת, כל אחד בחברה יכול לפרסם את שם המשתמש והסיסמה שלו באינטרנט והמידע הזה לא יעזור לאף תוקף", מסר מנכ"ל ומייסד שותף של החברה, בני לקונישוק. 
חברת הסטארט-אפ זירו נטווקרס הוקמה בשנת 2019. בחברה עובדים היום 55 עובדים, כ-35 מהם עובדים מתל אביב ואילו השאר עובדים במשרדי החברה בארה"ב ובאירופה. החברה מגייסת כיום עובדים נוספים. בחודש שעבר פורסם כי החברה זכתה בדירוג חמישה כוכבים במדריך לתוכניות השותפים של מגזין CRN לשנת 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה