דיגיטל וטק

הנהלת טיקטוק מפריכה את השמועות: "אין שום תכניות למכור את החברה"

לאחר שהסנאט האמריקאי, אישר את החוק שמחייב את חברת ByteDance, למכור את טיקטוק בתוך שנה ובאם לא היא תחדל לפעול בארה"ב, החברה משיבה אש. בהצהרה שמסרו גורמים בחברה, נאמר שלמרות הפרסומים על עסקה מסתמנת אין להם כל כוונה למכור את טיקטוק
עידו מור | 
ממשל ביידן נגד טיקטוק (צילום shutterstock, freepik, pixabay)
לאחר שהסנאט האמריקאי אישר את החוק בו חברת ByteDance, מחוייבת בתוך שנה למכור את טיקטוק החברה משיבה בחזרה. יש לציין שבמידה וטיקטוק לא תימכר בתוך שנה היא תפסיק לפעול בגבולות ארה"ב, אך נראה שזה לא מפחיד את חברת האם שלה. 
לאחרונה, פורסמו דיווחים ברשת על כך שהחברה מתחילה להיערך למכירה ואף מנהלת משא ומתן על רוכשים פוטנציאליים. זמן קצר לאחר מכן נציגים מטעם החברה הגיבו לפרסומים ומסרו כי: "דיווחים בתקשורת הזרה ש-ByteDance בוחנת את מכירת טיקטוק אינם נכונים, ל-ByteDance אין שום תכנית למכור את טיקטוק".
 
כזכור, הדרמה סביב טיקטוק, החלה לאחר שלצד הסכנות בהתמכרות והשפעה על הנוער, הרשויות בארה"ב, העידו כי ישנו חשש סביר שטיקטוק, עוללה להעביר מידע אישי של המשתמשים בשטחי ארה"ב ממשל סין ובכך להוות אמצעי שיכול לפגוע בביטחון המדינה. זמן קצר לאחר תחילת ההליך, טיקטוק הכריזה שתשקיע משאבים על מנת למנוע יציאתה מארה"ב, אך היא עלולה לגלות שהבחירה להיאבק בממשל האמריקאי היא טעות מרה.
כמו כן, יש לציין שארה"ב היא לא המדינה היחידה שהחלה בצעדים נגד טיקטוק, מדינות רבות ברחבי העולם אסרו על עובדי מדינה להוריד את האפליקציה לסמארטפונים שלהם כשהבולטת שבהן היא הודו שבשנת 2020, אסרה את פעילות טיקטוק בגבולותיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה