דיגיטל וטק

פריצת דרך בתחום הביו טק: הסטודיו הישראלי משיק סטארט אפ חדש

הסטודיו הישראלי להקמת סטראט-אפים בתחום הביו-טק, ,AION Labs, משיק קול קורא עולמי ראשון לשנת 2024: פלטפורמת AI/ML למיקוד RNA באמצעות מולקולות קטנות
מערכת ice | 
הייטק (צילום shutterstock)
AION Labs, סטודיו ישראלי להקמת סטארט-אפים (Venture Studio) הכולל את אסטרהזניקה, מרק, פייזר, טבע, קרן הביוטק הישראלית, Amiti Ventures, Amazon Web Services ו -X Biomed , מחפש כישרונות בתחום המחקר והטכנולוגיה לצורך הקמת סטארט-אפ חדש שיתמקד בפיתוח פלטפורמת בינה מלאכותית להערכת מטרות למולקולות קטנות המכוונות לרנ"א (RNA).
החברה השיקה קול קורא ליזמים, ממציאים ומדענים בתחומי הביולוגיה החישובית, ביו-רפואה, כימיה חישובית,וטכנולוגיה להקמת סטארט-אפ חדש ב-AION Labs ברחובות.
הסטארט-אפ הבא של AION Labs יתמקד בפיתוח פלטפורמה חישובית שתתמודד עם האתגר המרכזי של זיהוי אזורי RNA ספציפיים שמולקולה קטנה צריכה להיקשר אליהם, תוך חיזוי השפעת הקשירה. זה יכלול זיהוי ודירוג של האזורים הניתנים לקישור על ידי מולקולה קטנה לאורך רצף ה-RNA, וחיזוי ההשפעות על מולקולת הרנ״א כתוצאה מהקישור.  
"היכולת להשפיע בהצלחה על רמת הרנ"א בתא באמצעות מולקולות קטנות טומנת בחובה פוטנציאל אדיר. על ידי קישור מולקולה לרנ״א המקודד לחלבון, ניתן לשנות את כמות חלבוני המחלה שנחשבו בעבר בלתי ניתנים לקישור על ידי תרופות. בנוסף טכנולוגיה זו יכולה להרחיב את פוטנציאל ההשפעה של מולקולות קטנות כך שיכללו את העולם העצום של RNA שאינו מקודד חלבונים", אמר ד"ר יאיר בניטה, CTO של AION Labs "אנו נרגשים לקבל בברכה את קבוצת המועמדים הבאה ומצפים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הסטארט-אפ שייבחר כדי להמשיך לפתור את אתגרי פיתוח התרופות הקשים ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה