GO TO MARKET מה זה? הסבר קצר ויצאנו לדרך

Go To Market או GTM היא אסטרטגיה שיווקית קצרת טווח, מיועדת להצלחת יציאה לשוק של מוצר, שירות או טכנולוגיה חדשים
מערכת ice | 
אסטרטגיה זו מתוכננת לפרקים, מגדירה את הדרך לקראת השקת המוצר ומכוונת לאיתור ופתרון המכשולים השונים שעלולים להתעורר בדרך.
בניית אסטרטגיית GTM מחייבת התמקדות בכל שלב ושלב, כאשר כל שלב משקף הבנה עמוקה ומדויקת של השוק הספציפי, הקהל המטרה ודרכים ליצירת התאמה בין השניים. כלי ה-GTM מתאפיין בהיותו דינמי, משנה את עצמו ונותן מקום לתיקונים בהתאם להתקדמות המיזם, העמקת ההיכרות עם השוק והתמודדות עם האתגרים המתגלים.
השלבים הבסיסיים בעיצוב אסטרטגיית GTM כוללים מחקר שוק לקביעת צרכים ומגמות, יצירת מתווה פיתוח מוצר - ROADMAP, פיתוח אסטרטגיית שיווק המותאמת לקהל הלקוח, הגדרת CREAT AND DEVELOP BUYER PERSONA להבנה עמוקה של הלקוחות הפוטנציאליים, וגיבוש תכנית עבודה מדויקת ומגיבה לתנודות השוק. התוכנית צריכה לכלול גם שאילת שאלות רלוונטיות לבחינת מהלכים עתידיים וקביעת תנופת פעולה גמישה. אלו נקודות חיוניות שיאפשרו לעסק לשמור על פולס בשוק ולהבטיח את הצלחתו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה