תרבות ופנאי

אבל בתעשייה: הזמר האהוב הלך לעולמו בגיל 62 - "נלחם עם חן ואומץ"

המפיק המוסיקלי וזמר הקאנטרי האהוב, טובי קית', הלך לעולמו בגיל 62.  קית' התמודד עם מחלת סרטן הקיבה שהחלה בשנת 2022 וקבעה את מותו הטראגי. בהודעה שפורסמה בחשבון האינסטגרם שלו נכתב: "הוא נלחם במאבק שלו עם חן ואומץ"
מערכת ice |  1
הופעה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
תעשיית המוסיקה מתאבלת היום על אחד המוסיקאים הגדולים של ז'אנר הקאנטרי. טובי קית', זמר הקאנטרי האהוב, הלך לעולמו והוא רק בן 62. קית' התמודד עם מחלת סרטן הקיבה משנת 2022, אשר לבסוף הכריעה וקבעה אתמול בלילה (שני) את מותו הטראגי בטרם עת.
היום (שלישי), פורסמה ההודעה העצובה בחשבון האינסטגרם שלו, אשר נוגעת למותו הטראגי של זמר הקאנטרי: "טובי קית' הלך לעולמו בשלווה בלילה שעבר, ב-5 בפברואר, כשהוא מוקף על ידי משפחתו. הוא נלחם במאבק שלו עם חן ואומץ. בבקשה כבדו את הפרטיות של בני משפחתו בזמן הזה".

 
למפיק המוסיקלי וזמר הקאנטרי המוכר, טובי קית', שקיבל בחודש ספטמבר האחרון את פרס "אייקון הקאנטרי" בטקס פרסי בחירת קהל הקאנטרי, עבר מרשים. כבר בשנת 1993, הוציא את אלבומו הראשון אשר קרוי על שמו.
קית' ידוע כאחד האמנים הימנים המזוהים עם נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טרמאפ. זמר הקאנטרי הופיע בטקס ההשבעה שנערך עבור נשיא ארה"ב לשעבר, טראמפ. בעקבות כך, ארגונים שונים החרימו את זמר הקאנטרי ומנעו ממנו את האפשרות מלהופיע בדרכים שונות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הזמר הכי אהוב עליי. כואב לשמוע (ל"ת)
    עידן 03/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור