תרבות ופנאי

בעקבות המלחמה: הופעתו של ברונו מארס בקטאר - בוטלה

אחרי ביטול ההופעה בישראל ועזיבתו של כוכב הפופ יחד עם צוותי ההפקה, גם ההופעה בקטאר בוטלה. הפקת המופע ביקשה לתרום את מנות הקייטרינג שהוזמנו עבורה
שירה יום טוב | 
ברונו מארס (צילום B.M)
הפקת המופע של הזמר הלטיני האהוב ברונו מארס נאלצה לאור המצב, עם מתקפת הטילים הקשה על כל יישובי ישראל ואירועי החטיפה והרצח ברחובות הערים בדרום, לבטלו. לאור המצב הבטחוני, הופעתו השניה של האמן בפארק הירקון שנועדה להתקיים אמש (שבת) בוטלה, לאחר שההופעה הראשנה שהתקיימה ביום חמישי הותירה עשרות אלפי מעריצים מצפים לתורם.
בהפקה מסרו: "אנו נבצע החזר כספי מלא לכרטיסכם. אנו נבצע זיכוי כספי מלא לכל רוכשי הכרטיסים באופן אוטומטי והכסף יוחזר לכרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה הרכישה ותוכלו לראותו בפירוט של כרטיס האשראי. זיכוי כספי מלא יבוצע עד תוך 60 ימי עסקים. לא נדרשת כל פעולה מצד הלקוחות ואין צורך לפנות למוקד שירות הלקוחות בנושא. אנו תקווה כי נוכל לארח את Bruno Mars בישראל בעתיד".
היום עלה ברונו מארס יחד עם צוות ההפקה שלו על מטוס להמשך הטור, אלא שציוד ההופעה שלהם עדיין נמצא בישראל ובעקבות כך נאלץ הזמר לבטל את הופעתו גם בקטאר, באירוע פורמולה 1 שמתקיים הערב. הפקת האירוע הודיעה בציוץ ב-X "אנחנו מצטערים להודיעכם כי בעקבות נסיבות שלא בשליטתנו, ברונו מארס לא יופיע באצטדיון הערב. לאחר מאמצים אל תוך הלילה כדי לוודא שהמופע יוכל להתקיים, אנחנו שמחים להודיע כי הסופרסטאר הבינלאומי די.ג'יי סנייק יופיע הערב באיצטדיון".
נזכיר כי בעקבות ביטול ההופעה בישראל, ביקשה הפקת המופע של ברונו לתרום את האוכל שהוזמן עבורם לטובת חיילי צה"ל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה