תרבות ופנאי

ברונו מארס מבטל את ההופעה בת"א: ההפקה בהודעה לרוכשי הכרטיסים

בהפקה מסרו: "אנו נבצע החזר כספי מלא לכרטיסכם. אנו נבצע זיכוי כספי מלא לכל רוכשי הכרטיסים באופן אוטומטי והכסף יוחזר לכרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה הרכישה ותוכלו לראותו בפירוט של כרטיס האשראי. זיכוי כספי מלא יבוצע עד תוך 60 ימי עסקים. לא נדרשת כל פעולה מצד הלקוחות ואין צורך לפנות למוקד שירות הלקוחות"
מערכת ice | 
ברונו מארס (צילום B.M)
הפקת המופע של הזמר הלטיני האהוב ברונו מארס נאלצת לאור המצב, עם מתקפת הטילים הקשה על כל יישובי ישראל ואירועי החטיפה והרצח ברחובות הערים בדרום, לבטלו. לאור המצב הבטחוני, הופעתו של האמן בפארק הירקון שנועדה להתקיים הערב (שבת) מתבטלת ובהפקה הודיעו שיתרמו את ה 
בהפקה מסרו: "אנו נבצע החזר כספי מלא לכרטיסכם. אנו נבצע זיכוי כספי מלא לכל רוכשי הכרטיסים באופן אוטומטי והכסף יוחזר לכרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה הרכישה ותוכלו לראותו בפירוט של כרטיס האשראי. זיכוי כספי מלא יבוצע עד תוך 60 ימי עסקים. לא נדרשת כל פעולה מצד הלקוחות ואין צורך לפנות למוקד שירות הלקוחות בנושא. אנו תקווה כי נוכל לארח את Bruno Mars בישראל בעתיד".

הוצגו גם מספר שאלות ותשובות למענה לרוכשי הכרטיסים. ש.: קניתי את הכרטיסים באמצעות כרטיס אשראי, איך אני מקבל החזר כספי? "ת.: כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה העסקה יזוכה באופן אוטומטי. תוכל לראות את הזיכוי בדו"ח פירוט עסקאות האשראי שלך בחודש העוקב למועד שבו בוטל האירוע".
ש.: קיבלתי הודעה שהכרטיס שלי בוטל, מתי אראה את ההחזר בפועל? "ת.: תוכל לראות את הזיכוי בדו"ח פירוט האשראי שלך במחזור החיוב העוקב".
ש.: כרטיס האשראי שאיתו שילמתי פג תוקף/בוטל, איך אקבל את ההחזר? "ת: לצערנו, לא ניתן לזכות כרטיס אשראי אחר מלבד זה שאיתו בוצע התשלום מלכתחילה. צעד זה נועד לוודא שההחזר הכספי יגיע לאדם שביצע את הרכישה בפועל. לרוב, אם כרטיס האשראי החדש משויך לאותו חשבון בנק, הזיכוי יעבור לשם באופן אוטומטי ללא צורך בפעולה נוספת מצדך. אם חשבונך נסגר, אנא פנה לחברת האשראי שלך והם יבצעו את ההעברה עבורך".
ש.: אני רוצה שתזכו את כרטיס אשראי אחר, האם זה אפשרי? "ת: לצערנו, לא ניתן לזכות כרטיס אשראי אחר מלבד זה שאיתו בוצע התשלום מלכתחילה. צעד זה נועד לוודא שההחזר הכספי יגיע לאדם שביצע את הרכישה בפועל".
ש: שילמתי באמצעות כרטיס אשראי מסוג דיירקט, האם אתם יכולים לזכות אותו גם? "ת.: כן, אנחנו נזכה את כרטיסך באופן ידני מול חברת אשראי ללא צורך בפעולה נוספת מצדך".
ש: שילמתי במזומן, איך אני מקבל את הכסף בחזרה? "ת..: במידה ורכשת את הכרטיסים במזומן, נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם על מנת לבצע את הזיכוי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה