תרבות ופנאי

פאר טסי במחווה מרגשת למען המשפחה השכולה

פאר טסי הזמין את משפחת חבקוק להופעה שלו. אבי המשפחה, יונתן, נרצח בפיגוע באלעד בשנה שעברה
מערכת ice | 
פאר טסי (צילום מתוך האינסטגרם)
לימור חבקוק, אלמנתו של יונתן שנרצח בחודש מאי בשנה שעברה בפיגוע בעיר אלעד, כתבה פוסט בפייסבוק בו התבאסה שלא הספיקה לקנות כרטיסים להופעה של פאר טסי, והיא כבר סולד אאוט. "שנה שלמה אני רוצה ללכת להופעה שלו ולא הולך", כתבה.
הזמר, שעשה בשנה שעברה קאמבק מפואר וכעת ממלא הופעות ענק, לא נשאר אדיש לפוסט שהגיע אליו. טסי פנה אל לימור והציע לה כרטיס זוגי להופעה. אך הסיפור לא נגמר כאן. כששמע שבנותיה של לימור החלו לריב מי תלך להופעה עם האמא, נתן כרטיסים לכל המשפחה במחווה מרגשת. 

הסיפור מגיע באותו שבוע שהזמר הופיע בעיר ירוחם. תושבים רבים שהגיעו להנעים את זמנם, חזרו מהמופע שלו מאוכזבים מאוד לדבריהם, זאת לאחר שהמופע שלו נמשך פחות מ-40 דקות. 
ברשתות החברתיות תקפו התושבים: "חושבת שזה היה זלזול ה-38 דקות הופעה, הילדים שלי הגיעו להינות וזה היה רחוק מזה ושוב לא רק הופעה קצרה ועלובה גם לא הוקרנה במסכים מה שהקשה על מי שהיה מרוחק מהבמה לראות גם, תושב אחר כתב: "עצוב לדעת שדווקא אצלנו זה קורה".
גם בעמוד הפייסבוק של מתנ"ס ירוחם התייחסו לאכזבה על אורך ההופעה של טסי. בהודעה שפורסמה נכתב: "חשוב לנו להגיד שאנחנו מתוסכלים יחד אתכם על ההופעה שהתקצרה בניגוד להסכם שנחתם מול האמן. הנושא בטיפול". טסי טרם הגיב לדברים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה