תרבות ופנאי

משה פרץ מסתבך עם גל"צ: הביא בקבוק ערק והתבקש לצאת

הזמר לקדם הוא "ערק ואשכוליות" וזו הסיבה שהוא בעצם הגיע יחד עם הבקבוק כאשר גם רצה להרים את האנשים באולפן. אבל אז כשהכל התברר למפקד גלי צה"ל דני זקן על המצאות האלכוהול באולפן, בניגוד לחוקי הצבא
מערכת ice |  1
משה פרץ (צילום מתוך האינסטגרם)
גל"צ מתרגזת על משה פרץ? גיל משעלי ממאקו חשף כי הזמר הסתבך עם צה"ל והחוקים הנהוגים בתחנה כאשר החליט להגיע למקום כשבידו בבקבוק ערק משובח, כאשר אמור היה להתארח בתוכניתה של דלית רצ'שטר על מנת לדבר על הסינגל החדש שהוא מוציא.
שם השיר אגב שהגיע לקדם הוא "ערק ואשכוליות" וזו הסיבה שהוא בעצם הגיע יחד עם הבקבוק כאשר גם רצה להרים את האנשים באולפן. אבל אז כשהכל התברר למפקד גלי צה"ל דני זקן על המצאות האלכוהול באולפן, בניגוד לחוקי הצבא.

הוא ניגש לאנשיו של הזמר והודיע להם שיחד עם המשקה הוא לא יכול להכנס לאולפן והסביר להם כי הוא מבקש להוציא את הבקבוק משטח המחנה. האנשים של פרץ מיד פעלו לבקשתו ודאגו למלא אחר ההוראה.
רק לאחרונה הזמר רכש ב-10 מיליון שקלים כ-700 מ"ר של משרדים, שהם חצי קומה במגדלי רייסדור, עתיד העסקים של גוש דן. במשרדים אלו עתיד לנהל פרץ את חברות ההפקות ועסקיו הפרטיים.
מגדלי רייסדור הוא פרויקט יזמי של חברת רייסדור, המוקם בימים אלו בהשקעה של 800 מיליון ש"ח, של שני מגדלי משרדים יוקרתיים המתנשאים לגובה 33 קומות ונפרסים על שטח כולל של כ-100,000 מ"ר, שיהוו כתובת אחת מרכזית ללקוחות ולעסקים מכל האזור. הפרויקט צפוי להתאכלס בעוד כ-3 שנים, בשנת 2026.
 
המגדלים המפוארים מוקמים בנקודה אסטרטגית ומבוקשת, על רצועה פסטורלית בפארק הירקון, ברחוב הלח"י בסמוך לדן דייזין סנטר ויעניקו לאנשי העסקים ולבעלי המשרדים חווית עבודה ייחודית יחד עם חיי מסחר ובילוי תוססים בלב גוש דן.
יקי רייסנר, מנכ"ל רייסדור: "המיקום האסטרטגי של פארק הירקון , סמיכות לרכבת ולרמת החייל, מביא גם חברות מתחום ההפקה והאומנות למגדלים החדשים. המגדלים שיקומו באזור המתפתח של גוש דן יעניקו לחברות, שימצאו בו בית, סטנדרט מקצועי מהגבוהים בשוק. אנו מברכים על כך שגם משה פרץ, זמר, יוצר ואיש עסקים מוכשר, ראה במגדלים הזדמנות לצמיחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יח״צ למגדלים חחחחחח עשו למשה פרץ הנחה ובנו סיפור על ערק (ל"ת)
    תת רמה 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור