תרבות ופנאי

אריאנה גרנדה הכריעה: האם יש סיכוי לקאמבק?

הזמרת ובן זוגה סוכן הנדל"ן התמודדו עם משבר בזוגיות בחצי שנה האחרונה, אך לפי מקורבים שמרו על קשרי ידידות וניסו להציל את הקשר. בסופו של דבר השניים בוחרים להפריד כוחות לתמיד
מערכת ice | 
אריאנה גרנדה (צילום ויקיפדיה)
אריאנה גרנדה ובן זוגה דלטון גומז מתגרשים, כך לפי דיווחים של האתר TMZ. מקורות המקורבים לזמרת ולסוכן הנדל"ן היוקרתי מספרים שהם פרודים כבר מינואר - אבל נשארו בקשר ידידותי.
"הם הגיעו להחלטה ביחד", משתף אחד המקורבים. "היו להם בעיות לפני הפרידה בינואר אבל הם רוצים להישאר חברים טובים".
גומז, 27, ביקרה את גרנדה, 30, על הסט של "Wicked" בלונדון בניסיון אחרון להציל את נישואיהם, אבל "זה לא הסתדר", משתף המקור. "הם היו חברים ממש טובים לאורך כל התהליך, והחברים והמשפחות שלהם ניסו להגן עליהם".
גרנדה עוררה שמועות על כך שלזוג היו בעיות זוגיות כשהופיעה בווימבלדון בסוף השבוע ללא להקת החתונה שלה. הפעם האחרונה שזמרת הלהיטים נראתה עם הטבעת שלה בפומבי הייתה עוד באפריל בהופעה של ג'ף גולדבלום בלונדון.
גרנדה וגומז מיסדו את הקשר ביניהם ונישאו בחשאי במאי 2021 בביתה במונטסיטו, קליפורניה. "זה היה זעיר ואינטימי - פחות מ-20 אנשים. החדר היה כל כך שמח ומלא אהבה", אמר אז נציגה ל"פיפל". "הזוג ושתי המשפחות לא יכלו להיות מאושרים יותר".
גומז הציע נישואין לגרנדה בדצמבר 2020 עם טבעת פנינה ויהלומים שהייתה לה משמעות מיוחדת לכוכבת הפופ, שכן הפנינה הגיעה מטבעת שסבתה העניקה לה. בני הזוג החלו לצאת מוקדם יותר באותה שנה, ועשו את הופעת הבכורה שלהם בקליפ "Stuck with U" של גרנדה וג'סטין ביבר.
אלו היו הנישואים הראשונים אך האירוסין השניים של גרנדה, שכן היא ביטלה אירוסים בעבר עם הקומיקאי לשעבר פיט דיווידסון ב-2018..
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה