תרבות ופנאי

אסי ישראלוף נחשף: "מאוד מתרגש ובעיקר חושש"

החברויות העמוקות עם המוזיקאים והמשבר האישי שהגיע בעקבות הגירושין, הביאו את אסי ישראלוף להוציא אלבום חדש עם שישה שירים אישיים. "יש משהו בלשחרר שמרפא ובעיקר מאפשר להתמודד". עומר אדם ופאר טסי פרגנו
מערכת ice | 
אסי ישראלוף (צילום אינסטגרם)
הקומיקאי אסי ישראלוף, כמובן חלק משלישיית "מה קשור", מוכר כבר יותר משני עשורים כאחד האנשים המצחיקים בישראל. אולם כל הזמן הזה הוא היה מעורב מתחת לפני השטח גם בתחום המוזיקה. כעת, הוא מגיע לקדמת הבמה בתחום הזה ומוציא אלבום המכיל שישה שירים אישיים. 
לאסי חברויות ארוכות שנים עם מוזיקאים, כולל שלמה ארצי ודודו טסה, איתם דיבר לאחרונה במסגרת הפודקאסט "נפגשנו" של גלגלצ. האחרון היה גם בין היועצים שלו בהפקת האלבום. המוזיקאים שלקחו חלק מרכזי באלבום היו אבי אוחיון, פאר טסי, אושר כהן ודודי בר-דוד, ובנוסף עליהם תרמו רביד פלוטניק, חנן בן ארי, עידן עמדי ואמיר דדון. פאר טסי כתב הבוקר עם יציאת האלבום, "שמח לקחת חלק באלבום היפה הזה, בהצלחה אחי היקר".

"אלבום שמסכם שלוש שנים של משבר אישי", כתב היום ישראלוף עם פרסום האלבום. "שנים שפגשתי בהן כאב, עצב, שמחה, כעס, חמלה ואהבה. יצאתי למסע בעיקר מול עצמי. זכיתי להיות מוקף באנשים וחברים טובים שיצרו איתי ביחד רגעים שהבשילו לאלבום. אני מאמין שכדי להשלים את המסע, יש משהו בלשחרר שמרפא ובעיקר מאפשר להתמודד..אז הנה שישה רגעים שנכתבו ויוצאים ממני דרך המוסיקה."
ישראלוף זכה לפרגונים עם השקת האלבום. "בהצלחה חיים שלי בלב" שיגר עומר אדם, "מעריץ את האומץ שלך", כתב לו ציון ברוך, וגם שלום לא שכח לפרגן. עוד פרגנו ערן זהבי, לירון ויצמן, יעל אלקנה, גורי אלפי, ליאור רז, אליאנה תדהר, והמוזיקאי עילי בוטנר שכתב: "אסי הרגיש שם את הלב".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה