תרבות ופנאי

גלי עטרי כמו שמעולם לא ראיתם: צפו ב"חזקה מהרוח" גרסת הגאווה

גלי עטרי מככבת בקליפ הגאווה הרשמי של ליין PAG למצעד הגאווה 2023: לראשונה שיר הלל והצדעה לקהילה הטראנסית בישראל בגרסה חדשה ל"חזקה מהרוח" בשילוב בינה מלאכותית
מערכת ice |  1
גלי עטרי בקליפ הגאווה (צילום תמונת AI של AVOXVISION)
מילות השיר האלמותי של גלי עטרי ״חזקה מהרוח״, מקבלות משמעות חזקה וחדשה בקליפ הגאווה יוצא הדופן של ליין הגייז הקווירי הוותיק בעיר pag בשיתוף פעולה עם עטרי, בהפקתו של תומר בירן.
בין שלל שירי הגאווה שיצאו השנה, לראשונה שיר הלל והצדעה לקהילה הטראנסית בישראל. אותן נשים "חזקות מהרוח" כשלכל אחת ואחת סיפור אמיץ, וכמו עוף החול הן צמחו מעולמות שבורים.

לראשונה קליפ גאווה שכולן בו נשים עם דגש על נשים טראנסיות חזקות (סתיו סטרשקו, אביבה (מ״דנה קמה״), ננסי שניידר ומחווה לגילה גולדשטיין ז״ל. הקליפ מדלג בין עולמות פנטסטיים שונים, כולל עולם אוטופי ופנטסטי של אותן נשים טראנסיות.
בתזמון שרק מחזק את הצורך במסרים מסוג זה, יצא בשבוע שעבר ספר בשם ״נזק בלתי הפיך - כיצד אופנת הטראנסג׳דרים פוגעת בנערים ונערות״. הספר מעורר הדים, וכדי להילחם בדעות מסוג זה התגייסה למשימה גלי עטרי, מהזמרות המצליחות והאהובות בישראל למעלה מ-40 שנה, אשר העצמה נשית הם חלק בלתי נפרד מהרפרטואר והאג'נדה שלה לאורך השנים.
את "חזקה מהרוח 2023" יצרו שתי נשים (אסתר שמיר וקורין אלאל) בהפקה מחודשת של תומר בירן, עם שילוב של AI (בינה מלאכותית) וגלי עטרי כדמות בתלת מימד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא חזקה מהרוח. מקסימום "חזקה" מהטבע ו"חזקה" מהמציאות. (ל"ת)
    רק בריאות 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור