תרבות ופנאי

רוכשי הכרטיסים שימו לב: זה העדכון לגביי המופע של אדם למברט

מפיקי המופע של אדם למברט בארץ מודיעים היום כי המופע יתקיים כסדרו ב-13 ביוני, אך המיקום ישונה מהיכל מנורה להיכל התרבות בת"א. המכירה המחודשת של הכרטיסים נפתחה היום
מערכת ice | 
אדם למברט (צילום Raph_PH, ויקיפדיה)
לפני מספר חודשים נודע כי כוכב "אמריקן איידול" והזמר האהוב אדם למברט יגיע עם המופע שלו להיכל מנורה בתל־אביב. כעת, לאחר מספר ביטולים של אומנים מוכרים, דוגמת הבקסטריט בויז וסם סמית', משרד הכרטיסים לאן מבהיר כי המופע יתקיים כסדרו ביוני, למעט שינוי קל - המיקום.
בהודעה חדשה של מפיקי המופע מוכרז כי לאחר בחינה של המצב הביטחוני והכלכלי במדינה, הוחלט לקיים את המופע, אך להעביר אותו להיכל התרבות בת"א במקום היכל מנורה ואפילו להוזיל את מחירי הכרטיסים. אלו שרכשו כרטיסים למנורה יקבלו כרטיסים חדשים למיקום החדש והמכירה לקהל הרחב שטרם הספיק לרכוש את כרטיסי הכניסה למופע יוכל לעשות זאת מהיום (שלישי) באתר של "לאן". מחיר הכרטיסים מתחיל מ-199 שקל.
גד אורון, ממפיקי המופע, מסר: "דווקא בימים קשים למופעי חו״ל, כשמצב הרוח לא מי יודע מה, אני לא מבטל ולא דוחה, אני מקיים! אנו אסירי תודה לקהל הנאמן שלנו על האמון, המעבר להיכל התרבות יאפשר הקטנת עלויות והתאמת מחירי הכרטיסים, תוך שיפור מיקומים לרוכשי הכרטיסים שיעברו ממנורה מבטחים להיכל התרבות".
המופע יעלה בהיכל התרבות ב-13 ביוני ובו למברט יבצע מבחר להיטים של להקת קווין, ביצועים מחודשים לקלסיקות מוכרות, שירים מאלבום חדש ואת להיטיו המוכרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה